Skip to main content

Hallo,

Aangezien ik via de chat geen medewerker te spreken krijg, ben ik hier naartoe verwezen.

Ook dit jaar strooit iedere telecomaanbieder rond Black Friday weer met cadeaus en hoge kortingen, maar de bestaande klanten kunnen op zijn Amsterdams gezegd ‘de P krijgen’.

Als je nu klant wordt bij KPN krijg je een Coolblue-bon t.w.v. € 250 en betaal je 12 maanden lang maar € 35. Dat zou in mijn geval in totaal een kleine € 700 aan korting(!) opleveren. Maar omdat ik al bijna 10 jaar trouwe klant ben, krijg ik natuurlijk helemaal niets.

Wat doen jullie voor je trouwe klanten? Want ik krijg steeds meer de neiging om dit jaar over te stappen naar een concurrent, om volgend jaar weer terug te komen. In dat geval krijg je namelijk 2 jaar lang korting.

Hoor het graag.

Gino

Volgens mij is er de hele week al een verlengactie aan de gang bij KPN. Niet de torenhoge kortingen die er voor nieuwe klanten zijn, maar dat zijn slechts eenmalige lokkertjes.


Bedankt voor je reactie, maar ik heb geprobeerd mijn abonnement aan te passen/te verlengen. Maar tot mijn verbazing kom ik op precies hetzelfde maandbedrag uit als wat ik nu betaal. De enige manier om te besparen is om internet of TV op te zeggen, maar dan lever ik dus producten in.

Maar kan ik dus concluderen dat er qua korting, incentives, et cetera dus niets voor bestaande klanten wordt gedaan? Want dan kan ik beter lekker overstappen naar Ziggo (12 maanden 50% korting en een bol.com bon t.w.v. maar liefst € 450!) en zie ik jullie volgend jaar wel weer.

Hoor het graag.


Even bellen en kijken wat ze je kunnen aanbieden


Ik vraag het toch nu? 


Hier zit je op het publieke KPN forum, waar vooral klanten actief zijn. Als je een gerichte aanbieding wil, die op jou van toepassing is, kan je beter even bellen.

 


Volgens mij is het of € 35 per maand voor 12 maanden of € 250 tegoedbon en niet beide tegelijk.


Bedankt voor je reactie, maar ik heb geprobeerd mijn abonnement aan te passen/te verlengen. Maar tot mijn verbazing kom ik op precies hetzelfde maandbedrag uit als wat ik nu betaal. De enige manier om te besparen is om internet of TV op te zeggen, maar dan lever ik dus producten in.

Maar kan ik dus concluderen dat er qua korting, incentives, et cetera dus niets voor bestaande klanten wordt gedaan? Want dan kan ik beter lekker overstappen naar Ziggo (12 maanden 50% korting en een bol.com bon t.w.v. maar liefst € 450!) en zie ik jullie volgend jaar wel weer.

Hoor het graag.

 

Hoi @GinoTM 

Ook voor bestaande klanten, zijn er op zich leuke verlengacties, maar uiteraard niet dezelfde als voor compleet nieuwe klanten.
Zelf heb ik mijn KPN Thuis abonnement gisteren ook weer verlengd met een leuke korting.

Je moet hier zelf actief over bellen, want anders gebeurd er niets!
En via het forum van KPN, kan er niet verlengd worden!

Bel hiervoor met de telefonische klantenservice via 0800-0402, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt doorverbonden met een medewerker van de afdeling opzeggingen en contractbeheer.
Deze afdeling kan jouw huidige contract verlengen/vernieuwen met een leuke korting, voor 1 of 2 jaar.
Waarbij je de meeste korting krijgt, als je kiest voor een verlenging/vernieuwing van 2 jaar.

Maar je krijgt dus niet de dezelfde kortingen, die momenteel gelden voor nieuwe klanten.
Maar elke korting in deze tijd is meegenomen.

Hou wel rekening met extra lange wachttijden voordat je een medewerker aan de lijn krijgt, het is erg druk op deze afdeling wegens Black Friday, omdat meer bestaande klanten hun contract willen verlengen.


Volgens mij is het of € 35 per maand voor 12 maanden of € 250 tegoedbon en niet beide tegelijk.

Klopt, het is of 12 maanden 35,- euro per maand of een Coolbleu cadeaubon t.w.v. 250,- euro.
Je kunt niet voor beide kiezen.