De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?
Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.
Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken

Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.
Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)
Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN
Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).
Admin: bijgewerkt op 13-02-2020