Skip to main content

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020

Hey @Sariman. Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de tv actie omdat je geen geschikte tv hebt om aan te sluiten op iTV. Helaas kan ik je niet aan een adapter helpen, deze leveren we niet. Hierover vind je ook niks terug op je orderbevestiging. Je kunt binnenkort, 4 weken na installatie van het pakket, de nieuwe Samsung Smart tv verwachten. Die is uiteraard wel geschikt om aan te sluiten op de tv-ontvanger. Mogelijk dat je voor de tussenperiode een omvormer kunt bestellen, of gebruik kunt maken van een chromecast? Of rechtstreeks via interactievetv.nl. Hierop kun je inloggen met je accountnummer en pincode of KPN id. 


Hi @Nadia idd kan je helaas niet terug zien dat jou college verkoop de adapter heeft beloofd, we gaan nu al de 5e week in jammergenoeg!


ook hier geen TV...ben nu echt wel klaar met de beloftes van KPN...27 november besteld….hoe dan ?

 


Hallo kpn,

29 nov 2019 heb ik het contact afgesloten en 10 januari is het geactiveerd. Wanneer komt de tv? 

Een reactie zou prettig zijn

Niet 

Vandaag een email ontvangen van Kpn,  tv is met nog eens 3 weken vertraagd.  Echt belachelijk. Kan ik nog van kpn af? Ben er nu al klaar mee.


Veel van jullie hebben inmiddels al meerdere keren gehoord hebben dat er vertraging is opgetreden. Dit is ook het geval. Ik begrijp dat jullie graag duidelijkheid willen wanneer de tv nu eindelijk gaat komen. Die kan ik op dit moment nog niet geven. Maar, naar verwachting, volgende week wel.

Een beetje achtergrond, niet om het goed te praten, maar om wat van de omstandigheden aan te geven: Er hebben nogal veel meer klanten gebruik gemaakt van de Black Friday actie dan we van tevoren verwacht hadden. Dat is natuurlijk geen probleem, het is juist iets waar we alleen maar heel blij om zijn. Echter, betekent dit wel dat we ook meer tv's hebben moeten bestellen dan van te voren gepland. Al die tv's zijn niet in een keer hier. Waarbij hier dan de logistieke partner in Nederland is die de boel naar jullie, de klant, verstuurt.

Er komen elke week grote hoeveelheden nieuwe tv's binnen die ook direct weer worden uitgezonden naar de klanten waar ze voor bedoeld zijn. Maar dat neemt niet weg dat we niet iedereen binnen de in eerste instantie beloofde termijn een tv hebben kunnen leveren, of kunnen gaan leveren. We verwachten op dit moment dat iedereen die nog op een tv wacht deze binnen 4 weken ontvangt. Klanten die nog langer dan een week moeten wachten gaan we per mail informeren met daarin ook de verwachte levertijd. Klanten die hem wel sneller gaan krijgen, krijgen mail met track en trace code zodra de tv door de logistieke partner verzonden is.


Kreeg inderdaad de email dat het nog eens 2 of meer weken gaat duren! , voel me toch genoodzaakt om een tv bij BCC te halen want daar liggen ze wel op voorraad.  


Hoi @erwinrt . Ik hoop dat je nog even kunt wachten. Zou toch zonde zijn als je straks met een extra tv zit opgescheept.

Ik zie inderdaad ook de mail die naar jou is gestuurd.. Ik snap dat je het vertrouwen kwijt bent. Begrijpelijk ook.  Ik ga er van uit dat we deze keer de termijn wel gaan halen


Goedendag,

Activatie internet/tv 6 januari jl. Kreeg toen email, dat er 4 weken vertraging zou zijn! Vandaag een email met 2 weken erbij!

Ik ben zo boos en vroeg of ik dan de zgn tv in kon ruilen voor de korting, maar helaas kon en kan dit niet!

Beter klanten meteen de waarheid zeggen, dat KPN hun belofte niet waar kan maken en een alternatief aanbieden. Dan was ik nooit met jullie in zee gegaan natuurlijk!

Aub, zeg maar niet, dat ik nog even geduld moet hebben en dat te veel mensen deze tv wilden en willen hebben! Geloof er echt niks van.

Marianne

 


@Zeeuws Zonneke . Ik zal je niet vermoeien met excuses. Ik kan alleen maar de hoop uitspreken dat die laatste mail correct is en jij binnen 2 weken die track en trace code hebt. 


@NadiaHi forumprofiel is bijgewerkt.

Jammer hoor, Bijgewerkt maar zero reactie...

Dan heb je mijn reactie over het hoofd gezien, @Sariman ;)  

Beste KPN!

Gaan jullie dit nou echt menen! kreeg zojuist een mailtje dat het weer met “3 weken” is vertraagd!! echt onacceptabel gewoon zo gaan jullie niet met nieuwe klanten om!..al vanaf de installatie zitten wij met de familie van 4 tv te kijken op een 10/14 inch tablet/laptop waar het signaal waar wij voor betalen redelijk binnenkomt en ook nogeens gezamelijk gebruiken om te kunnen internetten! ik verwacht hiernaast wel een compensatie of iets vanaf de installatie datum….hier verdienen jullie wel de"KOUDE DOUCHE AWARD”voor, m'n complimenten voor diegene die de actie heeft opgezet! Grt.


De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen? Vanwege het enorme succes van deze actie is de levertijd opgelopen tot vier weken na activatie van je Hussel Internet abonnement.

Het blijft momenteel verdomt stil rond de perikelen over vele gedupeerden die nog wachten op de Samsung Tv. ! 

Ik krijg het vermoeden dat men (gezien andere gedupeerden) je word afgescheept met n bos bloemen, of zoals bij mij, ze je gewoon laten barsten, niks meer laten horen, maar ook niks meer leveren. DIT ZIE IK NU AL 12 WEKEN.  en geen fatsoenlijk bericht hoe of wat, geen mail niks niks..

een beetje klant vriendelijkheid en beloften nakomende is wel geboden wil men klanten vasthouden. 

dit is toch een aardig lijstje met wachtende klanten die nog van niks weten ! ! 

@Zeeuws Zonneke  @Sariman  @erwinrt  @Alex33600  @MachielR  @Paul32  @Ronny1948  @Rberghe  @Stephanvw  @JR81  @VECTOR1  @ARJWK1982  @Gwendolyn13  @Tommyhorvath  @WAAR BLIJFT MIJN SAMSUNG TV  @Paul32  @Gossie73  @Jeanette en Thijs  @RedaAffane  @Alex33600  @PB1428  @joey074  @Cuba4all  @Melisvh   en dan heb k nog niet eens alle pagina's en andere topic genoteerd.

 

 


Veel van jullie hebben inmiddels al meerdere keren gehoord hebben dat er vertraging is opgetreden. Dit is ook het geval. Ik begrijp dat jullie graag duidelijkheid willen wanneer de tv nu eindelijk gaat komen. Die kan ik op dit moment nog niet geven. Maar, naar verwachting, volgende week wel.

Een beetje achtergrond, niet om het goed te praten, maar om wat van de omstandigheden aan te geven: Er hebben nogal veel meer klanten gebruik gemaakt van de Black Friday actie dan we van tevoren verwacht hadden. Dat is natuurlijk geen probleem, het is juist iets waar we alleen maar heel blij om zijn. Echter, betekent dit wel dat we ook meer tv's hebben moeten bestellen dan van te voren gepland. Al die tv's zijn niet in een keer hier. Waarbij hier dan de logistieke partner in Nederland is die de boel naar jullie, de klant, verstuurt.

Er komen elke week grote hoeveelheden nieuwe tv's binnen die ook direct weer worden uitgezonden naar de klanten waar ze voor bedoeld zijn. Maar dat neemt niet weg dat we niet iedereen binnen de in eerste instantie beloofde termijn een tv hebben kunnen leveren, of kunnen gaan leveren. We verwachten op dit moment dat iedereen die nog op een tv wacht deze binnen 4 weken ontvangt. Klanten die nog langer dan een week moeten wachten gaan we per mail informeren met daarin ook de verwachte levertijd. Klanten die hem wel sneller gaan krijgen, krijgen mail met track en trace code zodra de tv door de logistieke partner verzonden is.

wanneer krijg ik dan dat bevestigende mailtje ???? @Erik_ 


 

DIT ZIE IK NU AL 12 WEKEN. 

 

 

Je weet dat postnl niet alleen maar afhankelijk is van de leveringen van de tv's van kpn? Je kunt elders welke bestelling je dan ook maar wilt. Bestellen. Dan komt de volgende dag postnl voor je deur, kun je blij van worden.

 


Ik ben nieuw abonnee; black friday actie gedaan. Tv komt maar niet. Er worden mij door de klantenservice dingen gezegd wat vervolgens niet waar gemaakt kan worden. Erg teleurgesteld. We zijn al 4 weken bij KPN. Nu moet ik alweer drie weken wachten...het geduld raakt op. Moet ik nu spijt krijgen dat ik ben overgestapt?  Of kan er een compensatie komen omdat ik weer nu 3 weken wachten moet?


@Claudia111 . Helaas kan ik geen compensatie bieden. Uiteraard ga je die tv krijgen. Wij betreuren ook dat het zo lang moet duren maar we staan er wel garant voor.


@PB1428 sorry, ik zie dat we jouw bericht gemist hadden 😞. Zou jij ook deze week af willen wachten? Dan stuur ik maandag ook jouw gegevens door als je nog niets hebt. Excuses voor het lange wachten!

@Marcia_ Hier nog steeds geen track en trace of tv gezien. Misschien kun je de betreffende collega’s wat achter de broek aanzitten? Inmiddels al wel weer een nieuwe factuur ontvangen..het schijnt dat ze op die afdeling wèl hun werk doen...🤣


@Marcia_ Hier nog steeds geen track en trace of tv gezien. Misschien kun je de betreffende collega’s wat achter de broek aanzitten? Inmiddels al wel weer een nieuwe factuur ontvangen..het schijnt dat ze op die afdeling wèl hun werk doen...🤣

@PB1428 Geen tv, maar als het goed is heb jij 7 februari een mailtje ontvangen met de volgende informatie:
“Wanneer krijgt u de Samsung Smart TV?
U ontvangt de tv over ongeveer 2 weken. Als we de tv versturen, dan ontvangt u een e-mail met daarin een track-and-tracecode. Volg hiermee de PostNL bezorging van uw nieuwe tv.”

:fingers_crossed_tone2: Fingers crossed! 


@Marcia_ Hier nog steeds geen track en trace of tv gezien. Misschien kun je de betreffende collega’s wat achter de broek aanzitten? Inmiddels al wel weer een nieuwe factuur ontvangen..het schijnt dat ze op die afdeling wèl hun werk doen...🤣

@PB1428 Geen tv, maar als het goed is heb jij 7 februari een mailtje ontvangen met de volgende informatie:
“Wanneer krijgt u de Samsung Smart TV?
U ontvangt de tv over ongeveer 2 weken. Als we de tv versturen, dan ontvangt u een e-mail met daarin een track-and-tracecode. Volg hiermee de PostNL bezorging van uw nieuwe tv.”

:fingers_crossed_tone2: Fingers crossed! 

Jaja, zo’n mail heb ik al eens eerder voorbij zien komen @Lisa … ben benieuwd of er nu wel daden bij die beloftes worden gevoegd🤨


Begin december aangemeld en heb ook nog helemaal niets gekregen nog geen track en tracé ma wel al een rekening gelijk


beste Kpn en klanten,

 

ik ben overgestapt naar KPN voor die mooie actie met gratis TV.

Deze had ik mijn zoontje beloofd die half januari jarig is.

Het is nu 11 Februarie en nog geen tv.

Nu hebben ze weer een actie met gratis kpn super wifie .ik ga ook maar overal actie van maken.

Kpn jullie moeten de afspraken nakomen,wij betalen ook netjes op tijd.

Dan moeten jullie zo stoer zijn en zeggen de nieuwe klanten,omdat jullie de tv nog niet hebben,geven wij uit coulante de 2 superwiffie kpn erbij.

Wat moet ik tegen mijn zoontje zeggen?

 

Hoop op een positiefe reactie

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi,

En nu maar hopen voor alle abonnees die maandelijks al een flink bedrag betalen dat ze niet stoer zijn bij KPN.
Ze geven al een tv (met vertraging, zijn ze zelf ook niet blij mee bij KPN) en nu wil je nog meer.
En aangezien alle abonnees dat weer moeten opbrengen, ga ik er vanuit dat ze niet stoer zijn, :wink:


@schompes  het zelfde heb ik hier ook. een autistische zoon die 10 weken netjes elke ochtend de TNT afwachten maar tot op heden nooit stopte.  hij heeft inmiddels de moed opgegeven. 


Hallo @schompes Ik heb je bericht in dit algemene topic gezet. Ik vind het erg jammer om te lezen dat jij en je zoontje zo lang moeten wachten op jullie nieuwe tv. Gezien de grote vraag heeftt het uitleveren van de tv's helaas vertraging opgelopen; dat kun je in dit topic zien en je hebt er ook een mail over ontvangen. Ik kan je geen superwifi-apparatuur cadeau doen, maar we zorgen er uiteraard voor dat de tv naar jullie toekomt. 

@Paul32 Hetzelfde geldt uiteraard ook voor jou: de tv komt naar je toe. Wanneer is je abonnement bij ons actief geworden? Vanaf dat moment gaat het leverproces lopen. 

 


Ik zit naar volle tevredenheid bij XS4ALL dat binnenkort door KPN wordt ingelijfd en vervolgens vakkundig wordt geëxecuteerd. Ik hou mijn hart vast...wat een etalage van onprofessioneel gepruts.

 

KPN: laat je niet kennen en pak dit nou gewoon fatsoenlijk op en laat zien dat je de titel koninklijk waard bent. Dit kun je nieuwe klanten gewoon niet aandoen. Ga die tv's desnoods bij Mediamarkt halen. De meerprijs die je dan betaald weegt niet op tegen de huidige (financiële- en imago-) schade van dit gepruts. Ik geloof niet dat de aandeelhouders de huidige werkwijze toejuichen...


Beste KPN. 

 

Jullie promoten iets wat je niet kan leveren. 

Dat kan toch niet,is valse reclame.

Wij zeuren niet,wij willen gewoon wat ons beloofd is.

Wij moeten toch ook elke maand betalen. 

 

Gr 


Momenteel 4 weken kpnhussel in huis. Al besteld halverwege december. Helaas nog helemaal niets gehoord van de aangeboden smart tv. Eerst hele discussies gehad met klantenservice over de levering van de tv. Volgens orderbevestiging binnen 1 week na activatie abonnement. Nu 4 weken geleden. Volgens klantenservice 2weken na activatie ivm bedenktijd. Bedenktijd was al 4 weken om. Naderhand op dit forum gekomen en zag ik dat er vertraging van levering is. Ondertussen nooit mail of ander wijze van kpn te horen gekregen dat er problemen met levering is.  Nu reageer ik op eerste bericht van forum van nadia. Ik hoop dat zij iets kan betekenen. Betaal nu al maand aan een tv tv ontvanger zonder dat ik deze kan gebruiken. 
 

alvasr bedankt


Reageer