Skip to main content

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020

Hey KPN, 

Inmiddels heb ik mijn aansluiting 4 weken en toch heb ik nog steeds niets over mijn televisie gehoord. Er is mij eerder op het forum verteld dat levertijd was verlengd tot 3 a 4 weken. Wanneer kan ik hem verwachten? Ik kan al een maand geen tv kijken, maar betaal er wel voor!

Ik krijg graag een update! 

Groet, Liselotte


Hallo @Bartosz Walczak , @LiselotteA en anderen. De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend.

Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. Verreweg de meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Dat is voor de wachtende klanten flink zuur. Dat kunnen wij ons ook goed voorstellen. Vandaar dat jullie deze week een mail ontvangen met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden. Het mantra klinkt weer: nog even geduld. Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:


@Nadia Dus hiermee komt de afgelopen mail van 07-02-2020 met de verwachte levertijd te vervallen?

 


Nee, @joey074. Die mail geldt voor jou gewoon nog steeds. Volgende week moet je je tv binnen hebben! 


@Marcia_ In de mail hebben ze het over deze week, aangezien de mail vorige week al verstuurd was


Dag KPN,

 

Het is gisteren 4 weken na mijn activatie (15-1), obv de info in dit forum zie ik dat ik hier een bericht moet achterlaten. Kunnen jullie mij een update sturen over mijn levertijd van de Smart TV?

Alvast hartelijk dank!

 

Groet


Hey @Jotkuip, welkom op het KPN forum. Helaas kan het langer dan 4 weken na je activatie duren voordat je de tv binnen hebt. Een bericht hier achterlaten is niet nodig, je wordt automatisch op de hoogte gehouden. Ik neem aan dat je de mail hebt ontvangen waarin we je te kennen geven dat de levering is vertraagd. Mocht dat niet zo zijn, vul dan je forumprofiel aan met je klantnummer.   


@Nadia Dank voor je reactie, ik heb geen e-mail gekregen (wel zakje popcorn aantal weken terug).

Ik heb zojuist mijn klantnummer in mijn profiel aangevuld, krijg ik dan alsnog de e-mails met updates?

Vast bedankt! 


Ik betwijfel het of de tv hier deze week nog binnenkomt. Het is al donderdag en ik heb nog geen track en trace ontvangen


Hey @joey074 geen zorgen, je krijgt 'm spoedig. Zie je pm :)

Bedankt voor het invullen Jotkuip. Ook jou via PM een bericht gestuurd met de actuele stand van zaken :point_left_tone2:


Goedemiddag,

Bij mij is het inmiddels ook al 4 weken geleden, dat ik aangesloten ben. Ik heb nog geen mail gehad en hiervoor heb ik ook geen mails gehad over de vertraging. Ik moest er zelf achteraan bellen om te vragen waarom ik de tv niet hebben gekregen. 
 

Kunnen jullie nagaan wat de stand van zaken is van mijn samsung tv? (mijn forumprofiel is aangevuld)

Alvast bedankt voor de info!

Groeten

 


Yes,

 

 

Morgen komt mijn tv.


@schompes Niet om je enthausiasme te vergallen, maar let op of het pakket al is aangekomen bij het postnl depot, zolang dit niet het geval is blijft de leveringsdatum verschuiven.

Ik hoop zelf ook dat de tv morgen eindelijk binnenkomt aangezien ik ook een track en trace heb ontvangen met een verwachte leverdatum van morgen.

Als het goed is krijg je ook nog te zien of het pakketje onderweg is naar het depot.

Scheelt je een hoop wachten ;)

 

Edit, ik zie nu net dat mijn tv in ontvangst is genomen door postnl, dus aan deze kant is het 99% zeker dat de tv morgen geleverd wordt. (die andere 1% is natuurlijk het feit dat postnl nog iets kan verknallen)


Goedemiddag,

Bij mij is het inmiddels ook al 4 weken geleden, dat ik aangesloten ben. Ik heb nog geen mail gehad en hiervoor heb ik ook geen mails gehad over de vertraging. Ik moest er zelf achteraan bellen om te vragen waarom ik de tv niet hebben gekregen. 
 

Kunnen jullie nagaan wat de stand van zaken is van mijn samsung tv? (mijn forumprofiel is aangevuld)

Alvast bedankt voor de info!

Groeten

 

 

Geen reactie?? bijzonder


Hey @joey074, en? en? Is ‘ie vandaag binnengekomen?
Hoe zit dat bij jou, @schompes? Vandaag ook de nieuwe tv geïnstalleerd? 

Dank voor het aanvullen van je gegevens, @DanJan0808. Ik heb je een pm gestuurd! :)


Yesss,

 

hij is binnen en geinstaleerd,

perfecte tv ,jammer van de lange wachttijd,maar hij is binnen hoor.

 

Gelukkig


@Nadia jazeker de tv is vanmiddag netjes geleverd. Straks nog even ophangen.


Fijn om te lezen! 


@Nadia hoe zit dat? Ik zie berichten van klanten die later dan mij zijn aangesloten die de tv al reeds of gaan ontvangen! terwijl ik helaas nog niks te horen heb gekregen!!


 

@Nadia hoe zit dat? Ik zie berichten van klanten die later dan mij zijn aangesloten die de tv al reeds of gaan ontvangen! terwijl ik helaas nog niks te horen heb gekregen!!

 @Sariman Allereerst, welkom op ons Forum! Vervelend dat je nog niets hebt gehoord. Top dat je je gegevens al hebt ingevuld op je profiel, nu kon ik meteen met je meekijken. Klopt het dat je gisteren te horen hebt gekregen dat je begin week 9 de tv gaat ontvangen? Ik heb dit voor de zekerheid gecontroleerd en zie dat dit inderdaad de verwachting is. Het zou overigens niet zo moeten zijn dat klanten die later zijn aangesloten de tv al hebben ontvangen.   


jaloers te zien dat mensen die in januari of februari zijn aangesloten, hun TV al hebben of deze binnen een week krijg.

ik ben in november aangesloten en betaal netjes maar heb nog steeds niks, :sob: 

 

nb:haal aub die nicknaam "slimmerik”  weg 


Wanneer wordt de Samsung tv van de Black Friday geleverd? We zijn onderhand 2 maanden verder en geen communicatie rondom de levering van de tv. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Krijg spijt dat ik over gestapt ben na kpn mooie beloftes maken van tv komt na twee weken na aansluiting dat begrijp ik dus heb me aangemeld begin 5 dec heb netjes alles gekregen en monteur zou 2 Jan komen. Dus niet geen monteur gezien die kwam pas op 20 Jan hij heeft hier alles aangesloten alleen heb boven geen WiFi is te zwak, bij ziggo had ik wel een goede WiFi zelf helemaal op zolder, monteur wist daar wel wat op ma koste me wel geld hij liet het me zien en inderdaad ik had ook WiFi boven op zolder alles was goed hier en hij zij tegen me dat ik de tv over twee weken zou krijgen. Nee hoor kreeg na drie dagen een rekening van kpn als ik alles even wou overmaken en kreeg ook van ziggo een rekening dubbele rekening dus terwijl ze zeggen van u krijgt geen dubbele rekening hier contact mee gehad met kpn en zij kosten niets doen. Vindt het allemaal jammer dat het zo moet lopen hier het heeft mij meer geld gekost dat overstappen, dacht dat ik goedkoper uit was ma valt vies tegen.

ma even goed groetjes van Paul 


Grappig dat het bij iedereen verschillend is….. Hier een abo afgesloten op 26-11-2019 en aangesloten op 20-01-2020 en de eerste factuur op 21-01-2020 gekregen die de volgende dag werd geïncasseerd :rolling_eyes: op dit moment ook nog geen Samsung TV ontvangen  natuurlijk en donderdag 20-02-2020 waarschijnlijk de nieuwe factuur die dan  klaar staat en geïncasseerd wordt……..……. hilarisch en triest tegelijk allemaal...:sleeping:


@Paul32 Vervelend dat je nog niets hebt gehoord over de tv. Ditzelfde geldt voor jou @VECTOR1. Paul ik zie dat jij al een klacht hebt ingediend die in behandeling is, hier kunnen we het beste even op wachten. Vector1 voor jou zie ik dat je vanaf week 10 een tv kunt ontvangen. Het enige wat ik ds eigenlijk kan zeggen, je staat (gelukkig) op de lijst met klantnummers waar een tv voor gereserveerd is. Het is nu alleen nog afwachten wanneer we deze kunnen gaan leveren. We hadden dit graag anders gezien en vinden het ook keer op keer vervelend die nieuws te moeten geven. 


Reageer