Skip to main content

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020

Ls,

 

Weet iemand of er een sleeptimer  op zit,kan die nergens  vinden. 

 

Gr


@schompes

https://www.samsung.com/nl/support/model/UE32N5300AWXXN/

download pdf :

Handleiding downloaden

zie 117

Instellingen Algemeen Systeembeheer Tijd Slaaptimer

De slaaptimer gebruiken Instellingen Algemeen Systeembeheer Tijd Slaaptimer
U kunt deze functie gebruiken om de tv automatisch uit te schakelen na een vooraf ingestelde tijdsduur. U kunt de slaaptimer instellen op maximaal 180 minuten om de televisie automatisch uit te schakelen.
""
Deze functie wordt mogelijk niet ondersteund in bepaalde weergavemodussen.
""
Deze functie wordt mogelijk niet ondersteund, afhankelijk van het model of de regio


Ls,

 

Systeembeheer, ja en dan staat er daar ook geen tijd bij.

Volgens mijn zit deze er niet op.?

Weer iemand ook welke bouten ik moet gebruiken om mijn tv op te hangen?

 

Gr 


Hoi @schompes 

Bouten
Daar zou je even kunnen gaan kijken.

 


@Jerkre, welkom! Wat jammer om te lezen dat je er nog steeds op wacht! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan kijken we graag met je mee. 


Weer iemand ook welke bouten ik moet gebruiken om mijn tv op te hangen?

 

Gr 

Standaard bouten M8 x 16 geldt voor elke ophangbeugel

Niet langere er in doen anders kom je in de printplaat terecht en dan heb je wel vuurwerk maar niet lang:yum:

Maar waarom zou je bouten kopen, als je een ophangbeugel aanschaft zitten daar de bewuste bouten bij.


@Marcia_ de forum profielgegevens zijn ingevuld.


Dank! Ik zie dat je geen Samsung tv gaat ontvangen, mijn excuses dat je dit niet eerder is verteld. Ik zie het niet in de bevestiging staan en zie tevens dat je nieuwe abonnement aangevraagd is op hetzelfde klantnummer als waar je een maand daarvoor je diensten op had opgezegd. Dit wordt niet als nieuwe klant gezien en daarmee kom je niet in aanmerking voor de gratis tv. Ik kan er helaas niets anders van maken 😞.


Schandalig! Ik ben juist weer terug gegaan naar KPN vanwege deze actie. Daarnaast werd dit nergens vermeld op de website! Ik eis dan ook dat de tv worst geleverd. 


Mijn antwoord was niet helemaal juist, @Jerkre. Het heeft niets te maken met het opnieuw aanvragen. Het heeft ermee te maken dat je een maandelijks opzegbaar abonnement bent aangegaan. Dat is de reden dat je geen recht hebt op de tv. Excuses voor de verwarring!


Wat als ik zeg dat het maandelijks opzeggen eraf mag? Krijg ik dan alsnog de tv?


Helaas, @Jerke . De actieperiode is voorbij. 


Goedenavond,

Ik ben benieuwd of u mij een tijdsindicatie kunt geven.

Heb namelijk nog geen mail mogen ontvangen.

 

Bij voorbaat dank,

 

L


@LemLem Ik zie dat je op de lijst staat om een tv te gaan ontvangen. Een tijdsindicatie kan ik helaas niet met zekerheid geven. Ik zie dat je vanaf week 10 een tv gaat ontvangen. Of dit week 10, 11 of 12 wordt weet ik helaas (nog) niet. 


Is er een indicatie wanneer ik mijn tv ga ontvangen? Heb alleen een mail gehad dat ik het binnen 4 weken de tv in ontvangst kan nemen.


Hallo @RedaAffane Het lijkt erop dat je 'm in de loop van volgende week gaat ontvangen! :) 


Goedemiddag,

3 weken geleden is in dit forum aangegeven dat alles in gang gezet zou zijn, en dat ik halverwege februari nog eens contact mocht zoeken over de status, dus bij dezen.…

Is er wat bekend over de levering?

Groeten Niels


@Nleen Ik heb even voor je gecontroleerd, je staat tussen de verzendlijst van ‘na week 10’. Het enige wat ik dus kan meedelen is dat je de tv kan verwachten ná week 10. Of dit week 11,12 of 13 is kan ik eveneens niet zeggen.:no_mouth:  


Goedenavond, bij ons is 16 januari de monteur geweest om alles aan te sluiten. Tot op heden nog geen tv ontvangen en verder ook geen mail mbt vertraging. Kunt u mij vertellen wanneer wij de tv gaan ontvangen?

Groetjes Merel


Hé @VincentMerel, welkom op het KPN forum! Je staat op de lijst van verzending. Jouw tv komt in week 10 naar je toe :)  Veel plezier met de nieuwe Smart TV. Laat je hier weten als je 'm binnen hebt?

 


IS ER OOK AL EENS EINDELIJK EEN DATA (SEDERT 27nov 2019) WANNEER WIJ ONZE TV KRIJGEN ????

BEN DOOR KLANTEN SERVICE GEBELD 2x,  EN AFGELOPEN MAANDAG WAS HET ENIGSTE WAT WIJ AL MAANDEN HOREN:  TJA MR DIT DUURT  WEL LANG HÉ,  IK GA ER EENS MET SPOED NAAR KIJKEN. 

 

IETS WAT IK G** ELKE WEEK HOOR.

misschien maar overwegen het contract te laten ontbinden (inc schade vergoeding) daar kpn niet kan nakomen wat men met het aangaan van het contract beweerd. 

 

*Admin: Bericht aangepast i.v.m. huisregels


@hmwa Ik heb jouw dossier bekeken en zie dat er al meerdere klachten zijn ingediend. Mijn collega's pakken dit verder op, helaas kunnen wij jou op dit moment niet verder helpen hierin. Ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben, maar het heeft geen zin om op deze manier te blijven reageren. Ik heb daarom jouw bericht aangepast. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. :fingers_crossed_tone3:  


:astonished: dus m.a.w.  k moet voorlopig maar ff mn mond houden en afwachten 


@Vikash  jij kan wel roepen dat ik moet stoppen met steeds hier te posten, maar ik citeer de update

die @Nadia  heeft gepost: 

 De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden. 

 

DUS: t is nu week 8, en al meer dan 8 weken na activatie,  maar tot op heden ben ik persoonlijk nog geen emailtje tegengekomen waarin men uitleg geeft, nog aangeeft wat de te verwachten wachttijd is, en of in welke periode er zicht is op uitlevering. dus dat persoonlijk op de hoogte houden (buiten forum) schort het nog al aan. 


@hmwa, ja, in november is dit gedaan inderdaad. Maar, zoals we ook al eerder benoemden, omdat het bij jou ging om een tv-aanvraag buiten het normale proces om (vanwege die korting die je eerst had), val je in een aparte batch. Waardoor het leverproces voor jou ook iets anders verloopt dan voor de reguliere klant waarbij de tv wel direct in de order zit. Dan neemt niet weg dat het wachten hierop natuurlijk heel irritant is, vooral als wij ook niet heel concreet data kunnen geven. Als we dit wel kunnen, dan doen we dit ook direct. Het heeft in ieder geval geen zin om hierover opnieuw te bellen en verdere klachten in te dienen. Dan gaan er alleen maar mensen en afdelingen door elkaar dezelfde dingen lopen navragen en doen.

Bij jou duurt het inderdaad langer, dat klopt. Zie bericht van Erik eerder. Waar we jou voor willen behoeden is dat het nóg langer gaat duren. Een reeks van klachten aanmaken doet het proces niet versnellen. We vragen je daarom of wilt wachten op bericht van mijn collega's van Klantreacties. Die jouw case in beheer hebben. We doen ons uiterste best. Dank alvast! 


Reageer