Skip to main content

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020

Ik wacht inmiddels ook al weer maanden op de samsung tv. Al een aantal keren een bericht ontvangen dat de tv verlaat is. Nu kreeg ik 4 weken geleden dat het ongeveer nog 6 weken duurt voor dat ik de tv mag ontvangen (nou zo oud word je niet hoor).
Krijg wel ter compensatie een jaar lang het pluspakket kado. (heb liever de tv dan die extra zenders)
Krijg het gevoel dat je alleen goed bent om een contract af te sluiten. Heb tijdens de Black Friday actie een Hussel contract met 3 mobiele contracten afgesloten.  
Ook met de mobiele contracten ging het niet goed. Steeds weer bellen omdat de contracten niet goed waren. Als nieuwe klant wil je niet totaal 2 uur aan het bellen gaan met de KPN. Werd er ook nog gezegd, we zullen u een tegemoetkoming geven omdat het niet vlekkeloos is verlopen. Is ook niets van gekomen. Dacht dat het bij Ziggo slecht was, maar KPN doet er zeker niet onder voor Ziggo.

 

 


Een Credit, krijgt iedereen dat die nu nog zit te wachten? 

Tis idd wat deheer Wieringa zegt, bestel het dan elders, los het op en neem je verlies! 


Ik heb 26-11-2019 mijn KPN besteld …..:sweat_smile:


die lockdown tot 1 juni betekend zeker dat kpn alle activa (muv klanten werven en internet uitrol) opschort tot tenminste 1 juni ??? en dat terwijl half nederland gewoon thuis door werkt want online gaat elke handel, bestellingen en leveringen gewoon door. 

heb gisteravond maar zelf vast een tv gekocht, en die werd net al gelevert. nu nog een tv aansluiting op mn glasvezel. maar ja kpn ligt stil. 


!

 

 

Ik grijp hier even in en heb een deel van de reactie van @genetic aangepast omdat het een aanleiding gaf tot een verhit off-topic gesprek. Laten we vriendelijk blijven naar elkaar en de correcte omgangsvormen hanteren.:sparkling_heart:  Het gras is natuurlijk altijd groener bij de buren, eveneens geldt dit voor de keerzijde van deze metafoor. Wij doen onze stinkende best (zoveel mogelijk op afstand) bereikbaar te zijn en service te leveren aan onze klanten. Wij hanteren de richtlijnen van het RIVM. De gezondheid van ons allemaal staat nou eenmaal voorop. Betreft de levering van apparatuur, dat gaat gewoon door, dus goed dat je  het hier aangeeft @hmwa. hmwa, ik stuur je even een privébericht, zou je daarop willen reageren? 

 

 

 


Ik grijp hier even in en heb een deel van de reactie van @genetic aangepast omdat het een aanleiding gaf tot een verhit off-topic gesprek. Laten we vriendelijk blijven naar elkaar en de correcte omgangsvormen hanteren.:sparkling_heart:  Het gras is natuurlijk altijd groener bij de buren, eveneens geldt dit voor de keerzijde van deze metafoor. Wij doen onze stinkende best (zoveel mogelijk op afstand) bereikbaar te zijn en service te leveren aan onze klanten. Wij hanteren de richtlijnen van het RIVM. De gezondheid van ons allemaal staat nou eenmaal voorop. Betreft de levering van apparatuur, dat gaat gewoon door, dus goed dat je  het hier aangeeft @hmwa. hmwa, ik stuur je even een privébericht, zou je daarop willen reageren? 

 

 

 

Hallo Lisa,

Iedereen heeft natuurlijk begrip voor de huidige situatie. Maar waarom dan toch steeds weer een reactie “ de levering is verlaat”.
Na zoveel maanden wachten kunnen jullie de klanten ook een alternatief aanbieden?  Ik heb er achteraf spijt van dat ik klant ben geworden van KPN. Ik heb nu al meer problemen ondervonden dan in de laatste jaren bij Ziggo. 


Hallo allemaal,

 

Ik stel mijn vraag maar hier voor de honderd duizendste keer. Ik ben op januari 13 of 14 aangesloten en overgestapt in december. Heb nog steeds niets ontvangen van KPN. Als ik chat met een medewerker wordt mij telkens hetzelfde antwoord gegeven. Formulier invullen en klaar. Maar jah, dat formulier is al 6 weken geleden ingevuld. 

 

Wanneer kan ik de tv eindelijk ontvangen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


Ook ik heb nog geen tv ontvangen. Wacht al vanaf 28 november 2019 km met een aansluiting op 14 januari 2020 jl.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


 Hallo @C. SR en @Maltese Ik heb jullie afzonderlijke topics samengevoegd met dit grotere topic; zo behouden we het overzicht. Ik vind het erg naar dat je zo lang moet wachten op je tv. We doen er vanzelfsprekend alles aan om de tv alsnog bij je te krijgen. Er zijn aanvankelijk meer aanvragen geweest dan verwacht, waardoor een aantal leveringen vertraagd zijn. We hebben de klanten die nog op hun tv wachten bericht gestuurd. Hebben jullie dit ook ontvangen? Je zult daarbij ook begrijpen dat de huidige situatie ook niet bijdraagt aan een snelle afhandeling. 


Heb alle begrip voor de ontstane situatie maar communiceer dit gewoon tijdig. Ik heb ooit een email gehad dat het maximaal 6 weken zou duren, ergo 31-01-2020. Ik begrijp heel goed dat er deels sprake is van overmacht maar communiceer tijdig!


Een Credit, krijgt iedereen dat die nu nog zit te wachten? 

Tis idd wat deheer Wieringa zegt, bestel het dan elders, los het op en neem je verlies! 

Hallo Lisa,

Iedereen heeft natuurlijk begrip voor de huidige situatie. Maar waarom dan toch steeds weer een reactie “ de levering is verlaat”.
Na zoveel maanden wachten kunnen jullie de klanten ook een alternatief aanbieden?  Ik heb er achteraf spijt van dat ik klant ben geworden van KPN. Ik heb nu al meer problemen ondervonden dan in de laatste jaren bij Ziggo. 

k begrijp ook jullie frustraties, in 2000 ben ik al es “gillend” bij kpn weg gegaan, en had gehoopt dat nu na 20jr men de organisatie weles op order zou hebben, maar k heb nu ook spijt en weet niet of ik in augustus mn jaar contract wel ga verlengen en opzoek ga naar een andere die 500mb glasvezel kan leveren.  gezien de led tv's overal in 24u leverbaar zijn voor minder dan de helft

 


@Bart_ Bart bedankt voor je bericht. Ik heb ongeveer 6 weken terug een email gekregen dat de levering vertraagd zou zijn en dat ik vanzelf een track&tracé email zou krijgen. Ik begrijp het uiteraard dat het gezien de omstandigheden het moeilijker gaat, maar KPN zou hun communicatie wel kunnen verbeteren naar hun nieuwe klanten mbt dit onderwerp. Want dan weet je als klant zijnde, dat je niet vergeten bent. 

 


@Maltese  en @C. SR Daar hebben jullie zeker een punt. Dit had inderdaad beter gecommuniceerd moeten worden. :worried:
@hmwa Ik zit ze achter de broek aan voor je! Dit heb je misschien al gezien in de mail. We houden contact!

 

 


@Lisa  bedankt, hoe nu verder?


@Lisa  @Bart_ 

 

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb de tv zonet ontvangen. Hoop dat de anderen hem ook zsm ontvangen


Dat is in elk geval goed nieuws, @C. SR We doen ons best om iedereen te helpen en ik ben blij dat het bij jou nu in orde is gekomen. 


Hier nog steeds niks helaas….:thinking:


Oef! ,  Vier maanden na de actie worden er kennelijk nog steeds TV’s geleverd

Natuurlijk houdt een organisatie als KPN zich heus wel aan de gedane belofte. Maar ik verwacht niet dat er in de toekomst nogmaals zo’n actie gaat komen. Wat een organisatie om dit allemaal in goede banen te leiden. 


@VECTOR1, eind februari heb je een bericht gekregen dat hij over ongeveer 6 weken komt. Die 6 weken zijn voorbij op 7 april, dus verwacht wordt dat je hem ergens de komende 2 weken krijgt!


ik weet niet aan wie ik dit te danken heb, maar zo juist stond tnt geheel plots onverwachts met een tv aan mn deur. 

jammer dat er eerst zolang en zoveel onduidelijkheden moeten gebeuren over en weer.

 

@Lisa  :kissing_heart: bedankt.  

 


Tv ook hier zojuist bezorgd! Duurt even, maar dan is hij er eindelijk!


@hmwa Geweldig nieuws!:smile: Ook voor jou @Jotkuip!


@Lisa  De TV is net afgeleverd   :sweat_smile::laughing:  Bedankt !


@VECTOR1 Er lijkt ineens een stroomversnelling te zitten in het uitleveren van de tv's. Goed om te horen. Fijn dat ook jij een tv hebt nu. Enjoy! :blush:


Reageer