Skip to main content

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020

Hallo kpn,

29 nov 2019 heb ik het contact afgesloten en 10 januari is het geactiveerd. Wanneer komt de tv? 

Een reactie zou prettig zijn


Hallo kpn,

29 nov 2019 heb ik het contact afgesloten en 10 januari is het geactiveerd. Wanneer komt de tv? 

Een reactie zou prettig zijn

Hey @Alex33600, welkom! Zuur dat je reactie is ondergesneeuwd, sorry. Op 10 januari is je abonnement geactiveerd. Je kunt binnenkort bericht verwachten met track&trace van je pakket. Wanneer je volgende week nog niks hebt gehoord, kunnen we op onderzoek uit gaan. Ik wil je vragen dat nog even af te wachten. 


Hallo kpn,

29 nov 2019 heb ik het contact afgesloten en 10 januari is het geactiveerd. Wanneer komt de tv? 

Een reactie zou prettig zijn

Niet 


@Ronny1948 : Heel jammer om te lezen dat jij de tv nog niet hebt. Ik heb je vraag even naar het centrale topic verplaatst. Zoals je kunt lezen is er vertraging opgetreden. Ik wil graag voor je kijken of er al beweging in de zaak zit.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Tot dusverre zit er geen ‘enkele beweging in de zaak’. Dit is gewoon wanbeleid. Graag nu een track and trace bericht. 


Tot nu toe nog niets over de Samsung tv gehoord

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Beste KPN,

Tot op heden nog niks gehoord over de vertraagde Samsung tv. Op 6 januari ben ik aangesloten en sindsdien niks meer gehoord. Wel zelf meerdere keren contact gehad met de klantenservice, afgelopen maandag afgesproken dat ik terug gebeld zou worden. Tot op heden wacht ik nog op het telefoontje. De communicatie vanuit KPN is dramatisch te noemen, ondanks meerdere verzoeken om maar iets te laten horen. Ik heb er meer aan dat ik een melding krijg dat het nog 3 weken vertraagd is dan helemaal niks te horen. Een melding zou heel prettig zijn!


Hoi @Cuba4all. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog steeds geen tv hebt ontvangen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum Profiel. Dan kunnen wij uitzoeken of we kunnen achterhalen wanneer je de tv kan verwachten. :relaxed:

Ik heb mijn profil ingevuld met de gevraagde gegevens.

Ik hoor gaarne.

Groet.


Ik heb mijn gegevens, voor zover nodig, doorgestuurd. Nu graag een inhoudelijke reactie


@Erik_  is er nog iets bekend geworden van de navraag? Dit voelt meer als, mensen aan het lijntje houden…

We hebben je gegevens doorgestuurd naar de logistieke partner die de verzending doet. Die kijken nu wat de status is. Maar omdat het een externe partij is kan het een dag of twee, drie duren voor we reactie krijgen. Zodra we die hebben komen we er hier gelijk bij je op terug!

 

@Stephanvw, ik zie dat eerder deze week al een navraag is uitgezet naar aanleiding van je telefonisch contact. Daar zie ik nog geen reactie op. We checken dat morgen nog even weer. 

 

@Cuba4all en @Ronny1948, dank voor het invullen van de gegevens. Jullie zijn beide al meer dan 4 weken geleden aangesloten. Dat betekent dat ik zojuist navraag heb verzonden om te kijken wanneer jullie de tv eindelijk gaan krijgen. 

 


Hier net zo, laatste bericht was 20 december, de aansluiting is op 6 januari geactiveerd.. Helemaal niks van onze Koninklijke…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@JR81 en @Rberghe 

Ik kan mij voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben. Ik heb jouw vraag verplaatst naar het centrale topic. We zoeken het graag verder voor je uit. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga wij kijken of we je kunnen helpen.:slight_smile:


Is er bij mij reeds wat duidelijkheid wellicht ? Ik heb mijn gegevens ook aangevuld in mijn profiel :wink:

Greetz,

Wim


Reeds 4 keer contact gehad met de KPN, de een zegt volgende week heeft u de track en trace code, week later zegt de ander dat is niet handig gezegd. En gister is er zogenaamd geëscaleerd. Nu hang ik weer 30 min aan de telefoon wachtend op een reactie van de zogenaamde ticket. 

Inderdaad, het is pure misleiding! na ruim 13 jaar bij een provider overgestapt naar KPN vanwege service en dergelijke. Ik ga per direct alles storneren als ze wat willen afschrijven. Net zolang totdat de tv er is. 

Het is echt belachelijk voor woorden! 


Is er bij mij reeds wat duidelijkheid wellicht ? Ik heb mijn gegevens ook aangevuld in mijn profiel :wink:

Hoi Wim. Ik zie dat op 20-01-2020 jouw abonnement is ingegaan. Als je na vier weken na de oplevering van jouw abonnement nog geen bericht van ons hebt gehad, kunnen we het intern om meer informatie opvragen de levering van jouw Samsung TV. Ik wil je vragen om het nog even af te wachten. 

 

@ARJWK1982 Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat je jouw Smart TV nog steeds niet in huis hebt. Wij weten dat dit geen schoonheidsprijs verdient. We doen ons best om iedereen die recht heeft op een Smart TV zo snel mogelijk duidelijkheid te geven. Storneren is echter geen goed idee, uiteindelijk ontvang je jouw Samsung tv wel. We werken hard om de schaarste op te lossen.

Onze excuses voor deze vertraging. :disappointed_relieved:


Hoi, 

Mijn partner en ik hadden de Black Friday deal en waren op 10 januari overgestapt naar KPN. Echter, zijn we nu net vier weken verder en hebben we de Samsung Smart TV nog niet ontvangen of hebben daar bericht van gekregen.

We horen het graag!

 

Mvg,

Gwendolyn


Beste.

Ik ben sinds 10 januari aangesloten. En na 4 weken nog steeds geen tv/bericht of track en trace code ontvangen.

Ik weet dat er vertraging is. Fine by me.

Maar als ik telkens een ander verhaal krijg van jullie "klantenservice" en maar wordt afgepoeierd. Word ik wel pissig . 

Ik zou nu graag willen weten wanneer ik de tv van de actie kan verwachten . En graag niet weer zo een schijtantwoord zoals : postnl heeft vertraging , of we weten niks van de tv's af etc etc etc .

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


Beste Vikash,

Ik heb de gegevens aangevuld zoals je aangaf, hoor graag van je!


Ben al sinds 7 januari aangesloten en heb tot heden geen bericht ontvangen over een track and tracé.

Op de e-mail  stond 3 weken vertraging en niet 5 weken !! 

IK VERLENG MIJN ABO NIET OVER EEN JAAR IN IEDER GEVAL


Nu is het vier weken wachten op de tv en dadelijk zeggen ze in verband met de Corona virus, zijn de tv niet meer leverbaar en duurt het nog langer voor dat tv er is


Hoi al een aantal keer met KPN  gesproken beloven veel maar komt niks na blijven maar zeggen hij komt er aan maar nog steeds geen tv.

Admin: topic verplaatst naar centraal topic 


Hier zelfde verhaal, tv's zijn overal op voorraad behalve bij KPN ..  de 3 en 4 weken wachttijd kloppen niet . Wacht al langer


Goedemiddag,

Wanneer  wordt mijn smart tv.geleverd?  Het is vandaag vier weken na het installeren van de glasvezel van KPN. Jullie geven aan dat er een vertraging is opgetreden door de omvang van de actie. Echter  ontvang ik graag een antwoord over de voortgang van de situatie, waar ik rekening mee kan houden. 
 

met vriendelijke groet Jeanette

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic


@NadiaHi forumprofiel is bijgewerkt.

Jammer hoor, Bijgewerkt maar zero reactie...


@NadiaHi forumprofiel is bijgewerkt.

Jammer hoor, Bijgewerkt maar zero reactie...

Dan heb je mijn reactie over het hoofd gezien, @Sariman ;)  


Reageer