Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb gisteren het glasvezelkastje en de modum ontvangen.

Nu wil ik het kastje over het aansluitpunt schuiven maar dit lukt zelf met veel kracht en goed aandrukken niet. Het blauwe klepje zit dicht en lijkt goed vast te zitten. Ik heb het zwarte beschermkapje al verwijderd (die op de aansluiting van het glasvezelkastje zit). Ik heb gelezen dat ik niet aan het blauwe klepje moet zitten, dus ik krijg nu het glasvezelkastje niet op het aansluitpunt geschoven. Daarnaast zit het aansluitpunt aan de bovenkant ook los van de muur, ik ben dus bank dat ik straks de hele glasvezelkabel lostrek van de muur.

Ik hoor graag hoe dit opgelost zou kunnen worden!

 

Alvast bedankt voor u reactie.

 

Mvg,

 

Michael Storm

Hallo @Michael Storm 

Officieel moet het met het blauwe klepje dicht en dan het kastje van onder naar boven schuiven. Dit moet in 1 vloeiende beweging tot de O(NT) zich vast klikt. Het klepje hoort dan vanzelf open te gaan. Lukt dit niet probeer het dan enkele keren opnieuw. Lukt het weer niet? Doe dan, zonder van onder direct in de glasvezel te kijken zelf het blauwe klepje open en herhaal bovenstaande stappen.

Lukt het dan nog steeds niet, bel dan 0800-0402 en geef aan dat het plaatsen van het kastje niet lukt. Dan komt een KPN monteur dat voor je doen.