Skip to main content

We zijn van Telfort meegegaan naar de KPN, het glasvezelnetwerk is hier net na enorm veel problemen eindelijk aangelegd maar ik begrijp dat dit niet direct werkt maar dat door een monteur eerst iets aangebracht dient te worden voordat het functioneert. Hoe zit dat met het Telfort abonnement, dat blijft dan tocht gewoon zoals dit was?

Zolang u niets veranderd doet kpn ook niets. 


Gewoon bellen en duidelijk aangeven dat je het verzoek doet om de "drager” te wijzigen naar Glasvezel. Op alle andere biedingen die je aan de telefoon krijgt gewoon beleeft nee blijven zeggen en herhalen dat je alleen de “drager” gewijzigd wilt hebben.  Dan mogen ze namelijk niets aan je abonnement wijzigen.

Zodra je namelijk maar 1 x ergens ja op zegt, bijvoorbeeld meer snelheid, meer TV kastjes dan veranderd je abonnement en ga je onder de nieuwe voorwaarde van KPN vallen...


Hoi @Fortuna-Redux, als je alleen de drager aanpast, dan veranderd er inderdaad niets aan jouw abonnement. Die blijft dan gewoon hetzelfde. 

Nu heb ik nog even meegekeken. Ik zie dat de glasvezel tot de voordeur ligt van ik vermoed een appartementsgebouw. Wil je de glasvezel naar binnen hebben. Dan moet er een haalbaarheidsonderzoek bij KPN Netwerk aangevraagd worden. Want als ik het zo lees is er geen goedkeuring van de VVE. 


Dat zit er al. We wachten alleen op een monteur die nog iets moet aansluiten, of zo iets 

 


Ik heb nog even met een monteur overlegd. Kan zijn dat het in de administratie nog niet gereed is gemeld. Kan ook Zijn dat de VVE nog toestemming of wat dan ook moet geven. De echte status kan je opvragen bij KPN Netwerk


Dat is vanochtend geregeld, we wachten nu op een monteur 


Helemaal top. Is die al ingepland? Laat je weten hoe dat bezoek verlopen is?