Skip to main content

Hallo,

ik heb nog een KPN alles in 1 standaard, en 4 mobiele abonnementen. Als ik mn internet en TV naar hussel overzet, blijven de mobiele abonnementen dan hetzelfde? ik betaal nu 15 euro per mobiel en in de nieuwe opzet lijkt dat 20 te worden? 

 

M

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@martijn38 

Zolang de mobiele abonnementen geen Hussel zijn krijgen ze KPN Compleet voordeel. Ook als je thuis Hussel zou hebben.

Maar waarom wil je thuis naar Hussel? Meestal ben je dan wat duurder uit met hetzelfde aanbod zeker als je nu gebruik maakt van gratis zenderpakket. Dat is er bij Hussel niet meer.


Ik maak geen gebruik van het spotify premium abonnement, ik heb naast KPN alles-in-1 dus nog een spotify family abonnementje. Het plus-pakket gebruik ik eigenlijk niet. Maar je hebt gelijk, de maandbedragen van het totaal liggen niet ver van elkaar. 


Ik maak geen gebruik van het spotify premium abonnement, ik heb naast KPN alles-in-1 dus nog een spotify family abonnementje. Het plus-pakket gebruik ik eigenlijk niet. Maar je hebt gelijk, de maandbedragen van het totaal liggen niet ver van elkaar. 

Weet je dat zeker. Wij kijken bijvoorbeeld namelijk nogal vaak naar Eurosport 2 (Snooker, Wielrennen, Tennis, Wintersport en meer). Dat zit lijkt het alleen in het plus pakket. 


Goeie @CorL . Zodat @martijn38 kan checken dat ie niet naar pluspakket kijkt hieronder de zenders. Verder nog het On Demand deel (via 202 of menu). Dat raak je natuurlijk ook kwijt als je geen pluspakket hebt.

De zenders in het pluspakket (klap uit).

36 Eurosport 2 HD

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids HD BG/T*

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG/T*
73 RTL Lounge HD BG/T*
74 RTL Crime HD  BG/T*
76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)
77 OUT TV HD
78 Family 7 HD (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
82 Crime & Investigation BG
83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
109 Revolt TV HD BG/T (R & B / Hiphop)
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica HD (vh. Brava)

…SNELKOPPELING NAAR:
202 Pluspakket on demand aanbod

…EROTIEK
653 Meiden van Holland HD

654 Babes TV HD

 


@martijn38 Zolang jij op jouw mobiele abonnementen zelf geen wijzigen doorvoert zullen de voorwaarden daarvoor niet gewijzigd worden. Verder zal je, zoals Cor en Peter al opmerkten, moeten afwegen of de andere voordelen van KPN Compleet belangrijk voor je zijn. Mocht je daar nog vragen over hebben 

dan beantwoord ik die graag!


Reageer