Skip to main content
Beantwoord

Box12 defect, wegvallen internet en inloggen in webinterface lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

80 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14820 reacties
  • 3 april 2022

Ik zie dit: De klant heeft de volgende KPN Experiabox: KPN Box 12.

Hij lijkt hem dus goed te zien @UHDFreak ðŸ˜Š

UHDFreak
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • 262 reacties
  • 3 april 2022

Dankjewel.

UHDFreak
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • 262 reacties
  • 25 april 2022

Hoi @Maja_ ,

Ik vroeg me af, gezien jullie de mac adressen opslaan van alle apparaten die opgeslagen zijn geweest, als ik een x aantal keer wissel tussen de box12 en mijn router, om wat dingen uit te proberen, of het mac adres dan 2x wordt opgeslagen (dus 1 per apparaat) of dat als ik bv 20x mijn router (via PPoE) aansluit, deze ook 20x geregistreerd wordt? In het laatste geval, kan het misschien wel een probleempje worden, gezien ik de laatste week flink wat dingen uitgeprobeerd heb en geswitched heb. Inmiddels zit de box12 er weer gewoon tussen, maar wil niet weer hetzelfde probleem krijgen als het begin van dit topic, wat veroorzaakt werd door teveel mac adressen.

Mijn excuses hiervoor.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14820 reacties
  • 30 april 2022

Ik moet bekennen dat ik hier zelf geen antwoord op heb en ik had gehoopt dat de community in zou springen, maar het blijft akelig stil hier ðŸ˜‰

Ga het volgende week even voor je navragen, ik kan vast wel iemand aan het jasje trekken met deze vraag!

UHDFreak
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • 262 reacties
  • 1 mei 2022

@Maja_ Voor mij hoef je de moeite niet te doen. Ik zie het vanzelf wel als het over is.