Skip to main content

Hoi, heb een brief ontvangen op 2 februari dat mijn internetsnelheid gratis van 50mbit naar 200mbit gaat. Er staat dat het binnen een maand wordt geregeld en dat ik er een bevestigingsmail van krijg om de modem te resetten. Klopt dit wel of is het gewoon reclame ofzo.

gr

Klink klare oplichting,mijn broer het zelfde pakket als ik en mijn ma ook die wonen allemaal in zelfde buurt hun krijgen een brief dat hin 100mb internet naar 200mb gaat en ik heb geen brief gehad hoe eerlijk is dit en ik ben net zolang klant we zijn toen allemaal tegelijk van ons brabantnet naar kpn over gegaan en dan hoor ik er niet bij blijkbaar!!!!! Slaat helemaal nergens op net zoals op nemen pakket hun krijgen dat gratis en ik moet ervoor betalen wtf!!!!


Geluksvogel! Ik heb een 50MB abo (kpn wil niet op de glaskabel van CaiWay) maar ik mag met de helft daarvan al blij zijn. Up is het nog veel minder.
Tel je zegeningen


Klink klare oplichting,mijn broer het zelfde pakket als ik en mijn ma ook die wonen allemaal in zelfde buurt hun krijgen een brief dat hin 100mb internet naar 200mb gaat en ik heb geen brief gehad hoe eerlijk is dit en ik ben net zolang klant we zijn toen allemaal tegelijk van ons brabantnet naar kpn over gegaan en dan hoor ik er niet bij blijkbaar!!!!! Slaat helemaal nergens op net zoals op nemen pakket hun krijgen dat gratis en ik moet ervoor betalen wtf!!!!

Jij komt misschien ooit een keer voor de gratis verhoging in aanmerking, maar misschien ook nooit @IChantal , het is een willekeurig iets bij KPN, de reden waarom wie wel en wie niet zullen we nooit weten.

Een opnemen pakket wordt nooit gratis verstrekt, kost €5 per maand en bij een 2e decoder, die ook €5 per maand kost is het opnemenpakket 'gratis'.

 


Klink klare oplichting,mijn broer het zelfde pakket als ik …

... net zoals op nemen pakket hun krijgen dat gratis en ik moet ervoor betalen wtf!!!!

Dan hebben jullie dus duidelijk niet hetzelfde pakket.

Opnemen is gratis bij 2 of meer ontvangers. Tenzij u nog een oud Alles-in-1 Instap abonnement heeft. Daarbij moet altijd betaald worden voor opnemen.


Nou hun hebben geen 2e decoder en hebben opnemen gratis allemaal duim zuigerij.


Nou hun hebben geen 2e decoder en hebben opnemen gratis allemaal duim zuigerij.

Het klopt dat bij 2 of meer TV ontvangers het opnemenpakket gratis is en bij 1 TV ontvanger niet.


Nou hun hebben geen 2e decoder en hebben opnemen gratis allemaal duim zuigerij.

Dat kan niet. Bij 1 decoder moet opnemen altijd betaald worden. Bij alle abonnementsvormen van KPN. 


Reageer