Skip to main content

Hallo hoop dat iemand kan helpen, mijn oom heeft sinds een paar dagen kpn, en nu krijgt hij geen verbinding met zijn printer, hij heeft een Brother dcp- j315w .  hij krijgt steeds een melding van een pincode invoeren die op de printer verschijnt.  hij heeft de modem  V10A.    ik heb zelf een oudere modem en als ik hem door op aansluit werkt hij prima zonder een code of zo, wie weet wat de oorzaak kan zijn, dank alvast

Het niet willen verbinden staat los van KPN. Ik vermoed dat hij een verkeerd wifi wachtwoord gebruikt of met het verkeerde apparaat wil verbinden. Krijgt de printer wel een ip addres vanuit de router. Dit kan je zien op lan settings in de router.


Heb je het wifi-wachtwoord al geprobeerd? 

 


Hi, welkom op het forum. 

Zo te zien is dit een WiFi printer. Ik vermoed dat de printer nog ingesteld staat op de oude modem van de oude provider. Het makkelijkste is om de printer te verwijderen en opnieuw de drivers te installeren. Volg dan de stappen om het opnieuw te verbinden. Voor het gemakt het ik het opgezocht, klik HIER.  :relaxed:


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.