Skip to main content

Goedemiddag,

 

Op 27 augustus heb ik me angemeld voor TV + Internet van Budget Thuis vanaf 2 oktober. Bevestiging ontvangen, installatiekosten + 1e maand abonnement zijn ook afgeschreven. Oude internet + TV provider heb ik zelf opgezegd per 2 oktober.

Omdat ik de week voor 2 oktober nog geen installatiepakket had ontvangen, heb ik contact gezocht met Budget Thuis. Zij gaven aan dat KPN de verbinding met ons adres nog niet had gelegd en dat er een ticket werd ingediend bij KPN om dit alsnog in orde te maken. Totdat de verbinding is gemaakt, krijgen wij ook geen installatiepakket toegestuurd. Inmiddels heb ik al meerdere keren contact gehad met Budget Thuis, maar zij geven steeds alleen maar aan dat er een ticket bij KPN loopt hiervoor en zij verder niets kunnen bespoedigen. Ze kunnen ook geen contact met KPN opnemen of iets escaleren. Ondertussen zitten wij al enkele dagen zonder TV en Internet. 

Is er een manier waarop ik zelf met iemand van KPN contact kan krijgen om dit op te lossen? Ik heb helaas het gevoel dat Budget Thuis niet van plan is iets voor me te betekenen hierin. Ik zie het maar als een leermoment en weet al wat me te doen staat als dit jaarcontract is afgelopen... Alvast bedankt! 

Groet, Danielle

Hallo @Danielle Weertz hoe spijtig ook, je zult je toch echt moeten melden bij Budget Thuis, daar ben je klant. 

Dit forum is van KPN, de provider en kan hier niets mee.

Budget Thuis heeft ingangen bij speciale afdelingen van KPN om e.e.a. te regelen en te monitoren.

Succes.

 


Hallo @Danielle Weertz 

 

Zolang Budget nog niet alles geleverd heeft kan je er nog steeds van af omdat je bedenktijd op dit moment nog niet eens is ingegaan.