Hallo, via KPN een experiabox v10 ontvangen icm een 4G ontvanger.
Omdat het signaal hier erg zwak is werkte dat niet. Nu kreeg ik via KPN een buitenantenne maar helaas werkte dat ook niet. Ik weet dat er sterkere antennes zijn en ik vraag me af of die (indien aansluitingen hetzelfde zijn) werken met de ontvanger? en waar moet ik op letten als ik zo'n sterkere antenne wil kopen.
b.v.d
Leon van Geel
Beantwoord
Buiten Antenne voor 4G ontvanger
Beste antwoord door leon308
Ernst- Jan,
KPN monteur is geweest met nieuwe experia v10. Aangesloten, 4G ontvanger gereset en heb nu 28 mbs down en 22mbs up zonder buiten antenne. Buiten antenne gaf maar 2 mbs meer snelheid dus dat heeft eigenlijk geen zin om daar 110€ in te investeren. Zeker met uw antenne advies in mijn achterhoofd.
Ik ben erg tevreden met de huidige snelheid dus ik laat het voorlopig zo.
Ik dank u voor al uw reacties en info
m.vr.gr.
Leon van Geel
Bekijk origineelKPN monteur is geweest met nieuwe experia v10. Aangesloten, 4G ontvanger gereset en heb nu 28 mbs down en 22mbs up zonder buiten antenne. Buiten antenne gaf maar 2 mbs meer snelheid dus dat heeft eigenlijk geen zin om daar 110€ in te investeren. Zeker met uw antenne advies in mijn achterhoofd.
Ik ben erg tevreden met de huidige snelheid dus ik laat het voorlopig zo.
Ik dank u voor al uw reacties en info
m.vr.gr.
Leon van Geel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.