Skip to main content

Ik heb in afwachting van glasvezel een aanbod van KPN geaccepteerd en een alles in 1 pakket besteld in maart van dit jaar. Glasvezel zou rond juni / juli beschikbaar worden, Ziggo zou door KPN opgezegd worden en dit is ook door Ziggo bevestigd, er steekt al een half jaar een spriet uit de stoep en alle buren zijn of worden deze maand aangesloten. Vandaag kreeg ik een mail van KPN, mijn bestelling is geannuleerd, zonder uitleg. Gebeld en naar de winkel geweest, het zou te lang gaan duren...ik kan pas in september of oktober van 2025, niet 2024, echt 2025... glasvezel krijgen dus hebben ze alles maar geannuleerd...waarom mogen alle buren wel glasvezel krijgen en wij niet? Niemand die het kan vertellen maar ik mag zelf overal naartoe bellen om het uit te zoeken, iemand hetzelfde meegemaakt? 

Vrijwel zeker is september/oktober 2025 een parkeerdatum. Dit wordt gedaan als er gesleuteld moet worden aan de planning. Er moet in het systeem namelijk iets van een datum worden ingevuld. Het zal mij niet verbazen als u net zoals de buren gewoon wordt aangesloten. U kunt eventueel bellen met de netwerkbeheerder 0880 06 37 44


Waarschijnlijk was u niet thuis toen ze langs kwamen om het oranje sprietje binnen te brengen. Vaak gaan ze gewoon van deur tot deur zonder afspraak vooraf. Later proberen ze het nog een keer. Maar daarna gaa ze verder en komen ze niet meer terug.

Bij de adressen waar het niet gelukt is om het oranje sprietje binnen te brengen worden later via telefoon, email of post afspraken gemaakt. 


Welkom op de community @Draakk, het klinkt inderdaad als een datum die er staat om een datum te hebben. Je kunt contact opnemen met netwerk via het nummer wat Joep al noemde.

Voor mijn eigen adres stond ook dat het eind 2025 zou worden aangesloten, maar ze zijn vorige maand geweest. Die datum die je daar ziet staan zegt niet alles kan ik je dus uit persoonlijke ervaring vertellen 😉


Reageer