Skip to main content

Het lijkt erop dat men Gouda verdeeld heeft. Sommige wijken krijgen KPN en andere wijken Caiway.

Bij mij ligt nu tot in de meterkast glasvezel van caiway, maar ik had liever KPN gehad.

Overstappen is nog geen optie. Rekam zou samen met KPN uitrol doen in andere wijken die nu door Caiway gedekt zijn.
Helaas geeft geen enkele site uitsluitsel wat er gaat gebeuren in 2021.

Tot nu toe nog steeds tevreden met aanbod van KPN en door gebruik van mesh systeem overal in huis goed wifi bereik.

*admin: eigen topic voor je vraag gemaakt
 

Hi @haboek, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Allereerst vind ik het mooi om te horen dat je tevreden bent met onze diensten! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je graag wilt weten wat je mag verwachten qua glasvezel. KPN bestaat uit 2 verschillende bedrijven, namelijk een internet provider (dat zijn wij) en een netwerkbeheerder (KPN NetwerkNL). Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel. Je kunt daarom het beste jouw vraag stellen aan KPN NetwerkNL, zij kunnen je hier meer over vertellen. Mocht je nog vragen hebben over jouw KPN diensten, stel ze dan gerust. We helpen je graag verder!


Reageer