Skip to main content

Wij hebben precies hetzelfde probleem. Met de superwifi hebben we nu goed bereik overal, maar de camera's doen het niet meer. Als je de superwifi er tussenuit haalt doen de camera's het weer. 

Ik heb al diverse uren met kpn aan de telefoon gehangen, maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en terug bellen, ho maar.

Ongekend wat een slechte service! Ik hoop dat iemand me kan helpen om dit probleem op te lossen. Graag in Jip en Janneke taal ;-)

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Het is ook echt een tekortkoming in de software die op de Experia WiFi's en "super"WiFi's draait. Een apparaat die alleen 2.4GHz ondersteunt moet gewoon een verbinding kunnen maken maar het lijkt er op dat deze toch naar de 5GHz gedrukt worden en zo geen verbinding kan maken. 

Ik hoop echt dat KPN hier eens serieus naar gaat kijken.


Hoi @Yvon84

Wat knap irritant zeg dat de Camera's niet meer werken. Lijkt dus te komen door het het niet kunnen splitsen van de 2.4 en 5 GHz. heb je hierover ook contact gehad met de fabrikant van de camera's? Wellicht dat zij er nog iets over kunnen zeggen. In ieder geval heb ik doorgeven waar tegenaan gelopen wordt. Hopelijk komt er verandering in.