Skip to main content
Ik heb vragen over mijn factuur en kom in een automatische chatbox terecht ... Mijn bloeddruk stijgt alsmaar .. Wat is dit voor chatbox ... Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.. KPN stop met deze troep het is niet klantvriendelijk en los mijn probleem met "mensen" op..
Goedemiddag @Alard. Wat vervelend dat je nog steeds geen antwoord hebt op je vraag. Als je een chat start zal een chatbot zo veel mogelijk informatie proberen te verzamelen en eventueel een oplossing bieden, anders word je doorverbonden met een medewerker.

Ik begrijp dat je een vraag hebt over een factuur. Ik kan je ook verder helpen hierin. Wat is je vraag en zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken.
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Hallo 



Admin: telefoonnummer verwijderd uit openbare post


Ik zou je telefoonnummer in je profiel zetten en niet in een openbaar bericht op het forum.Â