Skip to main content

Op mijn telefoon heb ik wifi verbonden met kpn netwerk maar met mijn Chromebook pc blijft hij aangeven verkeerd WW maar dat is hetzelfde als mijn tel en die doet het wel zo raar wat kan ik doen 3x gereset en verschillende malen WW geprobeerd maar niks helptĀ 

Welkom op de KPN communityĀ @Jantine 23, heel goed dat je hier even aan de bel trekt met dit vreemde probleem!

Als je er echt helemaal zeker van bent dat je op beide apparaten het zelfde wachtwoord gebruikt, dan begrijp ik ook niet helemaal waarom het niet goed gaat met je ChromebookĀ šŸ˜• Ik wil je aanraden om nu even een volledig nieuwe netwerknaam en wachtwoord voor de wifi te bedenken, via onze online tool voor het aanpassen van je wifi gegevens (klik!)

Op die manier maak je een helemaal nieuw netwerk en zou je eenmalig weer met al je apparaten verbinding kunnen maken. Hopelijk pakt de Chromebook 'm dan wel!


@Jantine 23Ā Je kan het wifi wachtwoord van jouw smartphone delen met chromebook, dan ben ze zeker dat chromebook ook het good wachtwoord van smartphone heeft.

In chromebook : Settings ā†’Ā Connected Devices ā†’Ā Kies jouw telefoon ā†’Ā Wifi Sync


Ah, dat is een handige optie waarvan ik het bestaan niet wist, dank voor het delen @TDN!

Ā 


Dat heeft de Apple ook al lang, je kunt makkelijk het wifiwachtwoord doorgeven, er wordt je gelukkig wel gevraagd of je het wilt doorgeven of niet.
Die het wachtwoord graag wil hebben hoeft alleen maar een letter of zo in het ww scherm te typen en even wachten en dan komt de vraag op je eigen telefoon/mac/iPadĀ of je het wel wilt doorgeven.


Reageer