Skip to main content
Beantwoord

Chromecast wil niet meer verbinden met de wifi

• January 13, 2025
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Ik wilde mn Chromecast even resetten omdat t steedsĀ  erg lang duurde eer mn apps gecast worden. Maar nu maakt ie i eens geen verbinding meer met t modem. De vhormecast ziet t netwerk. Maar als ik t ww intik en hij gaat 'verbinden' krijg ik steeds ' kan niet verbinden' check wifi . alles doet t. wifi is vol bereik. wat gaat er fout? als deed t gewoon. Reset was puur om te kijken of t verbinden met de stremaingsdiensten wat sneller zou gaan

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt
Ā 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Mandy Ver, is het inmiddels gelukt om de Chromecast met de wifi te verbinden? Zo niet, probeer dan de de router (of wifi versterker als je die hebt) dichter bij de Chromecast te plaatsen. Lukt het dan wel?Ā 
Als ook dat niet helpt, neem dan voor de zekerheid onze tips voor hetĀ oplossen van trage en wegvallende wifi. Misschien is het daarmee dan welĀ opgelost. šŸ™‚

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hi ​@Mandy Ver, is het inmiddels gelukt om de Chromecast met de wifi te verbinden? Zo niet, probeer dan de de router (of wifi versterker als je die hebt) dichter bij de Chromecast te plaatsen. Lukt het dan wel?Ā 
Als ook dat niet helpt, neem dan voor de zekerheid onze tips voor hetĀ oplossen van trage en wegvallende wifi. Misschien is het daarmee dan welĀ opgelost. šŸ™‚