Skip to main content

Hallo, ik heb wel een code ontvangen, maar bij het invoeren krijg ik een foutmelding dat de code niet geldig is. Graag ontvang ik een geldige code. 

admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @Channahh , welke code werkt waarvoor niet?

Graag wat meer duidelijkheid.

 


Hoi @Channahh, welkom bij ons op het forum, Net als Jan is het mij niet duidelijk wat voor code je precies bedoelt. Kan je het toelichten?


Deze code. Ik had gereageerd op een forum met een soort gelijke vraag, maar zie nu dat die berichten hierbij niet meer te zien zijn. 


Hoi @Channahh ,

Bij mij werkt de code, ik krijg na het invoeren te zien dat het gratis is.Maar misschien gaat het bij het bestellen mis?Want dat heb ik natuurlijk niet geprobeerd:

 


Als ik de code invoer is deze niet (meer) geldig, maar misschien heeft @Channahh er al gebruik van gemaakt.

CC: @martijn197108 

Hallo @Channahh als de code inderdaad niet werkt kun je gewoon even 0800 0402 bellen en vragen om een langere kabel, dan krijg je hem ook gratis is mijn persoonlijke ervaring.

Succes.

 


Misschien heb jij ook al ooit een kabel besteld @JanD , ik nog niet want ik heb nog geen glasvezel. 

En inderdaad de klantenservice kan er vaak gratis eentje opsturen 😃


Als je onder een ouder topic reageert kan jouw bericht inderdaad afgesplitst worden @Channahh. Die code deed het bij Martijn wel blijkbaar, is het toch gelukt om de kabel te bestellen, of om contact op te nemen met 0800-0402 zoals Jan noemt?