Skip to main content

Vanmorgen probleem met WiFi, wat uiteindelijk aan het instellen van een nieuwe bundel lag, maar voordat ik zo ver was klantenservice (0800-0402) gebeld. Een heel verhaal met een SMS met een link naar een site van KPN, waar je de oplossing van je internetproblemen kunt vinden. Geen internet, maar we een link sturen? Gaat mijn pet te boven. Vaak heb je al van alles geprobeerd om je internetverbinding te herstellen en dan krijg je voor de oplossing een INTERNETlink! Kan dit niet iets zorgvuldiger?

Hallo @Casey de ‘robot’ van 0800 0402 doet zijn best, maar die moet nog een hoop leren. Zeg alleen “ik wil een medewerker spreken” of helemaal niets, dan kom je uiteindelijk terecht bij een medewerker (wachtrij).


Euh... "wifi" en "bundel" zijn wel 2 dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben. Als je zo tegen die robot praat, dan kan ik mee voorstellen dat je een reactie krijgt waar je niet veel aan hebt 😉

U zult waarschijnlijk mobiele data bedoelen. Maar mobiele data is geen wifi.


Mobiele bundel op mijn iPhone en via mijn iPhone verbinding met mijn iPad via WiFi. Is wat anders dan “totaal niets met elkaar te maken”.


Reageer