Skip to main content

Compensatie n.a.v. verhuizing,

Beste KPN ik zou per 11-12-2019 verhuisd worden naar de nieuwe locatie (woning). Echter kon dit niet doorgaan omdat er niet voldoende capaciteit is op de centrale (pop). De uitbreiding hiervan laat tot eind januari 2020 op zich wachten en ik heb mijn oude woning al verlaten en heb via KPN nu een noodpakket ontvangen wat zeer matig werkt. Nu heb ik en betaal ik voor een duur abonnement waar ik dus niet volledig gebruik van kan maken (dat is nog zacht gezegd) Ik vraag me af of ik op mij  huidige abonnement nog restitutie krijg daar ik niet van alle diensten gebruik kan maken.

 

ik hoor graag even hoe KPN hiermee om gaat.

 

Groeten ,

Martin Elsendoorn

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @compensatie gevraagd Dank voor je melding hier op het KPN Forum. In de eerste plaats is het natuurlijk behoorlijk vervelend dat er zoveel vertraging is opgetreden. Ik zie dat je al met de nodige collega's van de diverse afdelingen contact hebt gehad, waaronder de klachtenafdeling. Vanuit deze afdeling zal ook naar een eventuele tegemoetkoming kunnen worden gekeken. Dat zal dan uiteraard wel op het moment zijn dat alles achter de rug is en je verbinding goed werkt. 


Reageer