Skip to main content
Beantwoord

Compensatie storing na opheffing

  • December 31, 2019
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb afgelopen weekend last van een tv/internet storing gehad. Deze duurde van 28-12 10:39 tot 30-12 17:20. Op het moment dat ik hier compensatie voor aan wil vragen krijg ik een foutmelding. Nu is het zo dat mijn tv abonnement vandaag zowiezo al afliep, kan het zijn dat dit de foutmelding veroorzaakt (klantnummer zou wel actief moeten zijn ivm nog lopend mobiel abonnement) of zijn er op dit moment problemen met het aanvragen van compensatie?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Aangezien het abonnement is opgezegd werkte het automatische compensatie systeem niet meer. Ik heb dit via privéberichten met @Wendy93  handmatig opgelost.

Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden!

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 31, 2019

Welke foutmelding krijgt u?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2019

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.
 

Dit zie ik al sinds gister.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 31, 2019

Klantnummer mobiel en voor vaste diensten zijn verschillend. Het zijn nml verschillende abonnementen.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Wendy93 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat het vaste abonnement is opgehouden bij KPN maar dat je nog wel hinder ondervond van een storing? Ik wil graag voor je kijken.

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2020

@Erwin_  ik heb mijn profiel verder aangevuld!


Erwin van KPN
Moderator

@Wendy93 : dankjewel. Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Kun je daar op reageren?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Aangezien het abonnement is opgezegd werkte het automatische compensatie systeem niet meer. Ik heb dit via privéberichten met @Wendy93  handmatig opgelost.

Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden!