Skip to main content

Sinds vrijdag 31 jan heb ik een storing in mijn glasvezel connectie gehad met een klein herstel op vrijdag avond, waarna per 1 feb alles wegviel. Ik had geen Internet, Tv en telefoon. Hedenmorgen 4 feb is dit hersteld , er kon niet eerder een monteur komen, het bleek dat mijn aansluitkastje voor de Glasvezel kapot. Nu wil ik compensatie aanvragen, echter je kan maar maximaal 3 dagen compensatie aanvragen, terwijl het voor mij minimaal 4 dagen is. Hoe krijg ik wel de juiste compensatie?

Hi @kjdekkers, welkom! Als jij 4 dagen geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten, dan moeten we dat gaan regelen. Ik dit geval lijkt het me verstandig dat ik het handmatig voor je regel. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag.


Beste Paul,

Profiel ingevudl. heb reeds omdat ik niets hoorde, al de automatische voor drie dagen ingevuld, dus als je dat kunt terugdraaien en daarna de 4 dagen regelt, ben ik je zeer erkentelijk

 

Kees


Beste Paul,

Profiel ingevudl. heb reeds omdat ik niets hoorde, al de automatische voor drie dagen ingevuld, dus als je dat kunt terugdraaien en daarna de 4 dagen regelt, ben ik je zeer erkentelijk

 

Kees

Hi @kjdekkers. Ik zie dat die voor 3 dagen reeds was verwerkt. Ik heb er nog een correctie bijgezet voor 2 dagen. Je zult het op de factuur zien natuurlijk. Excuses voor het ongemak. Als er nog eens vragen/problemen zijn, dan ben je welkom hier.