Skip to main content

Compensatie voor langdurende verhuizing

• February 18, 2021
  • 6 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste lezer,

Ik wil graag een restitutie aanvragen van mijn abonnementskosten die ik niet heb kunnen gebruiken. Ik ben sinds 6 januari verhuisd naar een nieuwe adres en kon eindelijk vandaag gebruik maken van diensten. Helaas hebben wij meer dan 10 x telefonisch contact gehad met de klantenservice en kon er vanwege een storing in het systeem de verhuizing niet doorgezet worden. Ik ontvang dus graag mijn kosten terug, laat maar weten hoe ik dit kan aanvragen.

alvast dank

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 21, 2021

Hi Mugette, welkom hier. 

Is dit inmiddels gelukt via 0800 0402? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2021

Hi Alex,

Ik heb meerdere keren contact opgenomen. Het lukt helaas niet. Ze geven aan formulier netwerkstoring in te vullen, dat is helaas hier niet van toepassing Mijn profiel is bijgewerkt inmiddels. Zou ik er hulp bij kunnen krijgen.

alvast bedankt,

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2021

Dat kan zeker. 

Ik pak dan de periode van 6 jan t/m 18 feb. Op basis van je maandbedrag kom ik uit op afgerond € 115.-. Heb ik dit goed berekend? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 27, 2021

Hi Alex,

Dit is goed berekend. Bedankt alvast!

groet,

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2021

Fijn! Ik ga het nu verwerken, dan krijg je dat bedrag terug op één van de twee eerstvolgende facturen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 27, 2021

Dat is fijn! Goed om te horen.