Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik wil graag een restitutie aanvragen van mijn abonnementskosten die ik niet heb kunnen gebruiken. Ik ben sinds 6 januari verhuisd naar een nieuwe adres en kon eindelijk vandaag gebruik maken van diensten. Helaas hebben wij meer dan 10 x telefonisch contact gehad met de klantenservice en kon er vanwege een storing in het systeem de verhuizing niet doorgezet worden. Ik ontvang dus graag mijn kosten terug, laat maar weten hoe ik dit kan aanvragen.

 

alvast dank

Hi Mugette, welkom hier. 

Is dit inmiddels gelukt via 0800 0402? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. 


Hi Alex,

Ik heb meerdere keren contact opgenomen. Het lukt helaas niet. Ze geven aan formulier netwerkstoring in te vullen, dat is helaas hier niet van toepassing Mijn profiel is bijgewerkt inmiddels. Zou ik er hulp bij kunnen krijgen.

alvast bedankt,


Dat kan zeker. 

Ik pak dan de periode van 6 jan t/m 18 feb. Op basis van je maandbedrag kom ik uit op afgerond € 115.-. Heb ik dit goed berekend? 


Hi Alex,

Dit is goed berekend. Bedankt alvast!

groet,


Fijn! Ik ga het nu verwerken, dan krijg je dat bedrag terug op één van de twee eerstvolgende facturen.


Dat is fijn! Goed om te horen.