Skip to main content

Ik wil graag mijn complimenten overbrengen voor jullie geweldige service en dan met name voor Loena (of wellicht Joena, dit zou ook nog kunnen 🙂 , de dame bij wie ik een abonnement heb afgesloten en de monteur Glenn. Lang verhaal kort: ik zat bij Ziggo, dit was een drama en ik zat uiteindelijk zonder internet terwijl ik thuis werk. Loena is voor me door het vuur gegaan en heeft geregeld dat ik nog binnen een week naar Kpn kon overstappen! Ze heeft mij urenlang geholpen en is zeer proactief, deskundig, persoonlijk en ontzettend vriendelijk en positief! Toen vanochtend de monteur kwam omdat er wat problemen met de aansluiting waren was ik wederom blij verrast, Glenn is het door zijn vasthoudendheid en professionaliteit gelukt om mij zowel van internet als tv te voorzien. Bovendien is hij een zeer vriendelijke en keurige monteur, ook niet onbelangrijk!  Ik hoop dat jullie dit compliment aan de betreffende medewerkers kunnen doorgeven en ga zo door! Jullie doen fantastisch werk. Groet Stephanie

Hi Stephanie, 

Ik heb beide collega's in het zonnetje gezet hier. :wink: 

Erg leuk dat je de tijd hebt genomen om dit ons te laten weten hier! Wordt gewaardeerd. 


Hoi!

Wij willen ook graag een compliment doorgeven. Jesse (of Jessy?)  heeft ons geweldig geholpen vandaag. Van geen internet naar weer internet en van geen tv weer tv. 
Gewoon fijn. En zo vriendelijk en rustig, super service. 
Bedankt!

Arthur en Margo


 


Hoi!

Wij willen ook graag een compliment doorgeven. Jesse (of Jessy?)  heeft ons geweldig geholpen vandaag. Van geen internet naar weer internet en van geen tv weer tv. 
Gewoon fijn. En zo vriendelijk en rustig, super service. 
Bedankt!

Arthur en Margo


 

Hi @Margovg56jimmie, wat leuk om dit te lezen. Bedankt dat je dit doorgeeft. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik achterhalen welke monteur het was en dit aan hem doorgeven. 😊