Skip to main content

Ik woon in een aftands buitengebied en heb de volgende problemen gehad:

  1. Slechte verbinding
  2. Geen verbinding
  3. 4G booster werkt niet
  4. Onstabiel internet

Elke keer gebeld en direct:

  1. Nieuwe router gekregen
  2. Monteur over de vloer gehad die er alles aan gedaan heeft (nieuwe kabels, nieuwe router, nieuwe booster)
  3. Monteur over de vloer gehad die vrijwel direct besloot om onderhoud te plegen aan de infra zelf

Elke keer was er wel wat, en toch heeft iedereen bij KPN, van telefoon tot aan monteur, steeds zijn best gedaan om het op te lossen. Jammer van de lange keuzemenus en overbodige suggesties terwijl ik alles al geprobeerd had, maar respect voor met name de laatste monteur Roy die direct besloot om een kijkje te nemen bij het infra-punt zelf en daar enige schade aantrof. Mijn internet is sneller dan dat het ooit geweest is, zelfs in dit afgelegen gebied hier. Helemaal super.

Goedemorgen @Tfphoenix en welkom hier :)

Dit zijn leuke berichten om de werkdag mee te starten en top dat je je ervaringen hier ook deelt, dat wordt gewaardeerd! Weet ook dat je ons altijd via deze weg aan kunt spreken en hier je vragen kunt stellen wanneer je een probleem hebt of ergens niet uitkomt. Voor nu een mooie dag toegewenst en sterkte met de hitte vandaag!