Skip to main content

Hey, ik speel valorant, en ik heb nu regelmatig problemen met voicechat (connectie gerelateerd) nu zegt riot games dat het aan mijn isp, dus kpn ligt. Iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing?

Heeft riot games nog iets meer gezegd dan alleen "het ligt aan de isp" ? Als ze het zo zeker weten mag je dat van ze verwachten. Wat gaat er volgens hun fout bij kpn?

Wat zijn de verschijnselen, krijg je foutmeldingen?

Dit is wat ze erover zeggen. Heb hier pas de laatste 2 maanden problemen mee

Heeft riot games nog iets meer gezegd dan alleen "het ligt aan de isp" ? Als ze het zo zeker weten mag je dat van ze verwachten. Wat gaat er volgens hun fout bij kpn?

Wat zijn de verschijnselen, krijg je foutmeldingen?

Vreemd ​@Antoine Maters valt de voicechat dan uit of is de kwaliteit van het gesprek minder goed? Ik kan mij niet direct een voorstelling maken wat het verkeer richting Valorant anders zou maken dan je reguliere internetverkeer. Dus ik kan hun antwoord niet direct plaatsen.

Vreemd ​@Antoine Maters valt de voicechat dan uit of is de kwaliteit van het gesprek minder goed? Ik kan mij niet direct een voorstelling maken wat het verkeer richting Valorant anders zou maken dan je reguliere internetverkeer. Dus ik kan hun antwoord niet direct plaatsen.

Als ik met mensen in een party speel, dan doet heel vaak mijn team voice chat het gewoon niet. Heel soms met solo queue ook. Maar meestal alleen met party

Check en je gebruikt een PC als platform of wat anders? Kan het zijn dat er misschien bepaalde poorten opengezet moeten worden in het modem?

Check en je gebruikt een PC als platform of wat anders? Kan het zijn dat er misschien bepaalde poorten opengezet moeten worden in het modem?

Ik speel op pc idd. Poorten zouden het probleem niet moeten zijn lijkt mij, want dan had ik dit probleem al veel eerder moeten hebben. En al zou dat echt het probleem zijn, dan gaat mijn vader die niet openzetten zegt ie.( Want dan kan iedereen daar doorheen zegt hij)

Reageer