Skip to main content
Antwoord

Connection lampje glasvezel blijft groen knipperen

• June 26, 2025
  • 10 reacties
  • 84 keer bekeken

Mijn connection lampje van mijn glasvezelaansluiting blijft groen knipperen. 

ik heb al contact met kpn provider gehad. Zij kunnen niets doen zeggen ze. Het probleem zou bij kpn netwerk liggen. Ook deze gebeld, zij zijn echt niet bereikbaar. Na 10 min ! in de wacht krijg ik te horen dat de wachttijd langer dan 20 min is en of ik een voicemailbericht wil achter laten. Dit afgelopen maandag al gedaan maar er wordt niet teruggebeld! Niemand lijkt mij te kunnen helpen. Er wordt intern met vingertjes gewezen. 

Heeft iemand een oplossing? 

Beste antwoord door TDN

5 juni 🙈

Bestel een monteur, hij kan kijken wat mis is en voor jou ter plek het glasvezelkastje activeren.

10 reacties

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 26, 2025

Dag ​@Ruby1981 , het lijkt mij dat je dit probleem neer moet kunnen leggen bij het bedrijf waarmee jij een contractuele overeenkomst hebt, en dat zal aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet KPN Netwerk zijn.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 27, 2025

Ik zou je aanraden KPN nog eens te bellen op 0800-0402, en dan 'storing' in te spreken. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • June 27, 2025

@AriënC Waarom zou dit een storing zijn? ​@Ruby1981 glasvezel werkt toch. Aangezien dat hij geen merk noemt, betekent een knippend led voor Nokia ONT activiteit in de verbinding, groen langzaam knippend 100Mbs, groen snel knippend 1Gbs, geel knippend 2,5Gbs, wit knippend 5Gbs, blauw knippend 10Gbs.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 27, 2025

@Ruby1981  ​@TDN Ik lees dat het lampje een probleem is. Dus ging ik ervan uit dat het niet correct werkt(e).

Kan Ruby1981 dan misschien uitleggen wat voor hinder hij/zij ondervindt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2025

Er is geen internetverbinding. Ik ben een nieuwe klant dus er is geen sprake van een storing omdat de verbinding nog niet werkzaam is geweest. Tot gister heeft er een maand lang een rood lampje bij alarm gebrand 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 27, 2025

Heb je een foto van je ONT kastje?

Kan je wel je modem via je browser bereiken? En wat geeft die aan?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • June 27, 2025

Er is geen internetverbinding. Ik ben een nieuwe klant dus er is geen sprake van een storing omdat de verbinding nog niet werkzaam is geweest. Tot gister heeft er een maand lang een rood lampje bij alarm gebrand 

Je glasvezelkaste is nog niet geregistreerd. Wanneer gaat je internet abonnement in?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2025

5 juni 🙈

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 27, 2025

5 juni 🙈

Bestel een monteur, hij kan kijken wat mis is en voor jou ter plek het glasvezelkastje activeren.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Ruby1981 en welkom bij de KPN Community. Niet de bedoeling dat je geen werkende verbinding hebt, dus dit

Ik zou je aanraden KPN nog eens te bellen op 0800-0402, en dan 'storing' in te spreken. 

of dit

Is ook mijn advies. Als je een abonnement bij ons hebt dan kunnen we het via die weg met je oplossen. Laat je weten hoe het gaat? 
Hopelijk werkt alles snel weer!