Skip to main content

Hi,

 

ik probeer al een tijd contact op te nemen mbt wijzigen abonnement. Ik word na een 15-20 min telkens doorverbonden met een bandje die zegt dat het telefoonnummer niet in gebruik is. Dit is nu meerdere keren gebeurd.

Hoe krijg ik contact met jullie???

 

Groetjes,

Tim

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi. Het enige telefoonnummer van KPN voor klantenservice is het gratis nummer 0800-0402. Bel je dat wel?


Die bel ik inderdaad


Je kunt je abonnement wijzigen via MijnKPN. Of is het een wijziging die daar niet staat?

Een KPN moderator v.h. forum kan ook helpen. De wachtrij is echter nu enkele dagen; het is vreselijk druk net als bij het tel.nr.
Voor de moderator kan je vast je gegevens invullen in je forumprofiel (onderaan formulier opslaan gebruiken).

En miss. hier aangeven wat je dan wilt wijzigen.


Hallo @TimvdW, welkom op ons forum!

Is het inmiddels gelukt om jouw abonnement te wijzigen of kan ik nog ergens bij helpen? Kan je dan aangeven wat je graag zou willen wijzigen? Ik wil je dan ook vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef hier even een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld, dan kan ik je verder helpen.