Skip to main content

Heden ben ik de chat bezig maar krijg plotseling geen antwoorden meer van klantenservice Edwin wel de verbinding staat nog open vreemde zaak allemaal, vraag me wel af waarom het nu zo moeilijk is om contact te krijgen met afdeling SAVE die zou mij ook nog eens opbellen en tot heden niet gebeurd

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Waarom moet het nu zo moeilijk zijn om mijn abonnement te wijzigen zoals is afgesproken, en waarom staat mijn order nu voor de 3e keer in de wachtstraat, ondertussen betaal ik de volledige maandkosten weer.

De kosten per maand € 80,47 de eerste 6 maanden € 52,48 zoals is  afgesproken met afdeling SAVE, zelfs uw collega Mert (klantenservice) is hier aan bezig geweest en ik zou me geen zorgen behoeven te maken het komt in orde alleen de vraag per wanneer dan ??

De afdeling SAVE zou mij telefonisch gaan benaderen dat is tot heden niet gebeurd.

 

En contact maken met SAVE is niet mogelijk vreemde zaak

 

Ben met een chat gaande met KPN zekere Edwin van klantenservice ook van hem krijg ik plotseling geen antwoorden meer terug…… is mijn zaak dan zo moeilijk ?

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst 


Goedemorgen @Meerwillenweten2017 en bedankt voor je bericht. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de desbetreffende afdeling? Je kunt ook zelf met ze in contact komen door te bellen met het gratis nummer 0800 0402 en spreek dan in dat je belt inzake een opzegging. Laat je me het weten mocht ik ergens nog iets voor je kunnen betekenen?


Beste Jan,

De afdeling SAFE zou contact met mij gaan opnemen en hier zou ik op willen wachten anders ben ik ontzettend lang bezig om de juiste persoon aan de lijn te kunnen krijgen.

Het gaat er mij om dat er dingen zijn beloofd wat dan niet waar gemaakt zou kunnen worden, toen ik het laatst contact had werd er mij medegedeeld dat degene die mij die dingen had beloofd niet aanwezig zou zijn die dag er zou een notitie neer gelegen voor hem, maar mijn gedachten hierover kon het ook zijn dat hij kan ontslagen zou kunnen zijn of zijn stage liep af of hij zit ziek thuis en hier moet ik dan op gaan wachten als klant ik ben nu al bezig midden september ook regelmatig KPN Winkel geweest en die vertelden mij dat ik toch moest gaan wachten op SAFE omdat er dingen zijn gezegd die alleen zij kunnen garanderen en niet een winkel.

Dus bij deze een vriendelijk doch wel een dringend verzoek of dat jij kan vragen of zij contact met mij zouden willen opnemen in hoeverre het zou staan met mijn opdracht c.q. order die al 3x geweigerd is in de straat van KPN en waardoor is de order geweigerd.


Bedankt voor de toelichting @Meerwillenweten2017 . Ik heb de persoon die je hier eerder over hebt gesproken een mail gestuurd met tekst en uitleg + het verzoek om contact met je op te nemen. Mocht je in de loop van volgende week nog steeds niks hebben gehoord, laat me dit dan aub weten!


Bedankt voor de toelichting @Meerwillenweten2017 . Ik heb de persoon die je hier eerder over hebt gesproken een mail gestuurd met tekst en uitleg + het verzoek om contact met je op te nemen. Mocht je in de loop van volgende week nog steeds niks hebben gehoord, laat me dit dan aub weten!

 

Uitstekend JanZ dank je wel, ik laat je wat weten!

 


Graag gedaan en indien nodig hoor ik graag weer van je! Voor nu in ieder geval een mooie zondag toegewenst :)


Hoi JanZ,

Helaas nog niets mogen vernemen van de afdeling SAFE geen belletje of email….. kijk Jan dit bedoel ik maar ze laten sommige klanten gewoon aan hun lot over en zo ga je niet met klanten om dat heb ik ook nog nooit gedaan in of op mijn werk ben zelf ruim 40 jaar monteur geweest voor KPN in het ADSL werkveld en weet heel goed waar ik het over heb.

Dus ik hoop ten zeerste dat de betreffende afdeling mij zou kunnen benaderen en de belofte waar zou kunnen maken, door dit probleem ben ik extra kosten kwijt aan abonnement vanaf de toezegging alsmede heb ik een mobiel aangeschaft voor mijn vrouw omdat de vaste lijn zou worden opgeheven en tot heden is het nu dubbel op en de kosten van dit abonnement heb ik ook nu 100% anders had ik 6 mnd korting kunnen hebben…...


Hoi @Meerwillenweten2017 , ik heb inmiddels ook terugkoppeling van mijn collega die je hierover hebt gesproken. Hij geeft aan dat je verlenging bij de uitvalorders terecht is gekomen en dat hij je hierover heeft geïnformeerd. Ik ben natuurlijk niet bij dit gesprek aanwezig geweest dus ik vind het heel lastig om hier over te 'oordelen'. Wel zie ik dat er nu geen zogenaamde 'openstaande orders' zijn en dat zou de weg vrij moeten maken om je verlenging alsnog in orde te maken. Ik zou je adviseren om toch nog een keer zelf contact op te nemen met deze afdeling om te kijken of zij het nu voor je in orde kunnen maken. Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs en ik had het ook graag anders gezien. Voor wat het waard is, beid ik je namens KPN oprechte excuses aan voor de manier waarop dit allemaal verloopt!


Hoi @Meerwillenweten2017 , ik heb inmiddels ook terugkoppeling van mijn collega die je hierover hebt gesproken. Hij geeft aan dat je verlenging bij de uitvalorders terecht is gekomen en dat hij je hierover heeft geïnformeerd. Ik ben natuurlijk niet bij dit gesprek aanwezig geweest dus ik vind het heel lastig om hier over te 'oordelen'. Wel zie ik dat er nu geen zogenaamde 'openstaande orders' zijn en dat zou de weg vrij moeten maken om je verlenging alsnog in orde te maken. Ik zou je adviseren om toch nog een keer zelf contact op te nemen met deze afdeling om te kijken of zij het nu voor je in orde kunnen maken. Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs en ik had het ook graag anders gezien. Voor wat het waard is, beid ik je namens KPN oprechte excuses aan voor de manier waarop dit allemaal verloopt!

Jij kan er uiteraard niets aan doen dus bij deze excuus aanvaard en zal vandaag weer eens contact opnemen met afdeling SAFE maar ook hier dien ik alle gesprekken van wat er in het verleden is afgesproken wederom te vertellen nu is de vraag of zij hun belofte nog waar zou kunnen maken….?? En ik kan me niets van herinneren dat ik hiervan op de hoogte bent gesteld zoals hij zegt, en als het zo zou zijn waarom neemt hij dan nu ook niet de moeite dit nog eens te doen ik moet het wel voor de zoveelste keer gaan doen.

In ieder geval bedankt voor de tussenkomst van jouw zijde 

 


Graag gedaan 🙂 Ik zie in je klantdossier dat je met deze afdeling hebt gesproken en zij kunnen deze gesprekshistorie (uiteraard) ook inzien. Ik verwacht dus dat zij nog precies kunnen achterhalen wat ze je destijds hebben aangeboden! Ik duim in ieder geval heel hard met je mee en hoop dat ze alles zo voor je kunnen regelen als eerder is afgesproken. Mocht ik ergens nog iets voor je kunnen betekenen, laat me dit dan vooral weten!


Reageer