Skip to main content

HalloMaja,

Ik ben de zus die het veranderde contract heb gekregen. Moet ik echt een nieuw topic aanmaken of kan het ook via deze reactie?

Hi @JeannetteD, ik heb je een eigen topic gegeven, wat wel zo handig is!

Hier jouw verhaal uit het topic van het topic van je broer:

‘Ik heb recent verkopers van kpn inzake een glasvezelabonnement aan de deur gehad. Dit heb ik toen ter  plekke afgesloten. De aanbieding was:
de eerste 3 maanden gratis
2 gratis wifi versterkers punten t.w.v. € 199 (keuze was wifi versterkers of sportzenders)
geen activatiekosten van € 25

Na het accoderen heb ik via de mail een kopie van het contract gehad.
De volgende dag werd ik gebeld door KPN om alles nog te verifiëren en kreeg ik de overeenkomst met klantnummer binnen. Daar stond in ene wel € 25 activatiekosten op, waar ik het dus niet mee eens ben. Binnen een paar dagen had ik mijn modem binnen.

2 weken later werd ik gebeld en werd er gezegd dat ik mijn contract geannuleerd had. Wat helemaal niet klopte, vervolgens werd er opgehangen. Toen heb ik zelf naar KPN gebeld en daar konden ze in eerste instantie mijn contract niet vinden. Na lang zoeken toch gevonden. Toen werd er gezegd dat er helemaal geen mensen langs de deur komen om abonnementen te verkopen, dat de 3 maanden gratis en de wifi versterkers dubbele korting was, dat dat niet klopte, het was het een of het ander. Vervolgens heeft deze vrouw een nieuw contract gemaakt, met een nieuw klantnummer, waarbij ik in ene alleen nog de eerste 6 maanden voor de helft van de prijs krijg en geen wifi versterkers en wel activakosten moet betalen. En er komt ook nog weer een modem aan, dus daar heb ik er straks 2 van.

Kan iemand dit voor mij uitzoeken? Ik wil logischerwijs gewoon het abonnement wat ik afgesloten heb, toen de verkopers langs de deur kwamen en waar ik ook alleen voor getekend heb’

 

Op basis van je klantnummer, zie ik de bevestiging terug waar duidelijk dit aanbod op vermeld staat, ik ga nu uitzoeken wie er verantwoordelijk is voor de deurverkoop en daar de vraag neerleggen hoe we jou alsnog van dit aanbod kunnen voorzien!

Ik kom bij je terug zodra ik wat wijzer ben :slight_smile:

 


Moeilijke materie, want we horen al heel lang niets meer????


Dit is inderdaad een lastige situatie, omdat er al een ander contract actief is nu. We zijn er wel mee bezig, ik hoop snel meer te weten!


Ze krijgt zojuist bericht dat haar laatste contract ook geannuleerd is en dat ze binnen een week een brief krijgt om het ontvangen modem ed terug te sturen.

Ze heeft ook nu niets geannuleerd, ze wil gewoon het abonnement wat ze aan de deur heeft afgesloten.

Ze werd vanmorgen juist gebeld dat de aansluiting 1 oktober zou gebeuren. Terwijl we nog niet weten of dit kan, want ze heeft de sleutel van haar nieuwe huurwoning nog steeds niet.


Inmiddels heb ik bericht ontvangen dat er contact is geweest en dat er een nieuwe bestelling is geplaatst met het juiste aanbod, kunnen jullie dat bevestigen? :relaxed:


Ze heeft nu inderdaad haar 3e klantnummer en contract gehad, met de gegevens van het eerste contract en zonder de activatiekosten. Dus dit is het juiste contract!

Bedankt voor het uitzoeken en afhandelen.


Ah, heel fijn! Mijn excuus dat het in eerste instantie mis is gegaan, maar ben erg blij dat we dit op hebben weten te lossen :smiley: