Skip to main content

Ik heb een abonnement afgesloten  op 28 -6-2023

Inmiddels is het nu 14-09-2023 .

7 monteurs verder  afspraken gemaakt .vaak gebeld elke keer zou ik terug gebeld maar niks 

Vandaag weer gewacht op de monteur.

Maar besloten om mijn contracht te beëindigen  zonder dat ik ook maar 1 keer betaald heb .

Goede service  kpn .

Gebeurt helaas te veel. Kpn personeel van de klantenservice wordt er ook zelf verdrietig van. De verkopers hebben lak aan alles. Kpn zal een keer tot inkeer moeten komen.succes bij de volgende aanbieder. 


Nou ik denk dat de klantenservice  hier in gefaald heeft .communicatie  heel slecht.maar ben bij dat ik opgezegd heb

Vindt het alleen jammer dat je het niet via een mail kan duidelijk kunt maken wat er mis gaat daar op de klantenservice


Hoi @Uas

Zeer spijtig om te lezen dat het zo moeizaam gaat om jouw aan te sluiten. Zelfs na 7 monteurs is het niet gelukt. Klinkt dan ingewikkeld. Ik kan niet inzien wat er aan de hand is en wat er al gedaan is. Maar als ik het zo lees kan ik daar ook niet meer in veranderen. Je gaat al weg. 

Mochten wij in de toekomst toch nog een keer kunnen helpen, dan horen wij wel weer van je. 


Hallo Bart

Naar aanleiding van je berichtje wil ik toch even reageren. 

Het was de bedoeling om 28 -6 bij kpn tegaan .

Maar er was storing bij de glasvezel .

Dus naar heel veel monteurs .eindelijk een afspraak gemaakt voor instalatie 14-9 2023 omdat ik al heel veel vrij had genomen voor de monteurs.krijg ik een mail dat ze 13 september monteur belde dat hij voor de deur stond ik heb gezegdt dat het niet uit kwam .zelf weer gebeld met kpn .14 september werd  gebeld dat het een mis was gegaan .ik de middag gewacht op de monteur maar er kwam niemand. Weer gebeld met kpn.zou terug gebeld worden naar 30 minuten.wacht nu nog .heb toen weer gebeld en gezegdt dat ik er klaar mee was .en alles geanuleerdt


Ja dat had niet zo mogen lopen. Vind het spijtig dat het zo gelopen. Ik had graag de situatie teruggedraaid, maar die mogelijkheid heb ik niet. 

Mochten wij in de toekomst toch nog kunnen helpen dan horen wij graag weer van je.