Skip to main content

Freek (@Freek80970586) heeft getweet om 4:33 p.m. on ma, aug. 31, 2020:
"KONINKLIJKE KPN" heeft wel "LOKKERTJES" voor "nieuwkomers".
Klanten doe LOYAAL zijn aan KPN en hun contract willen verlengen, krijgen GEEN AANTREKKELIJK VERLENGINGS AANBOD.
NET ZOALS DE ANWB.
DENK TIP voor beide Directies;
" NEVER CHANGE A WINNING TEAM OF CURRENT CLIENTELE..."

Hoi @Frederik Busman, 

Welkom op het KPN Forum. Het klopt dat wij voor aansluitingen thuis doorgaans geen verlengaanbiedingen hebben. Onze nieuwe klanten bieden we eenmalig een welkomstaanbod. Dit doen we, omdat nieuwe klanten bij mobiele diensten en diensten thuis vaak verschillende looptijden hebben, en daardoor nog niet direct van combinatievoordelen kunnen profiteren. Jij zal toen je klant werd ook een welkomstaanbod hebben gehad. 

Onze vaste, trouwe klanten belonen wij niet met tijdelijke verlengkortingen, maar met een uitgebreid beloningsprogramma in de vorm van KPN Compleet en KPN Hussel, waarbij je elke maand weer extra voordeel krijgt.

Ik hoop je zo wat meer toelichting te hebben gegeven. Voor eventuele toekomstige berichten wil ik je vragen wat te letten op hoofdlettergebruik (veelvuldig gebruik van hoofdletters maakt berichten niet beter leesbaar en wel schreeuwerig overkomen) en op het dubbel plaatsen van berichten en reacties. Dubbele berichten hebben we moeten verwijderen. Voor de volledigheid attendeer ik je op onze huisregels. Bedankt voor je begrip en medewerking. :slight_smile:


Reageer