Skip to main content
Antwoord

Dagelijks NT resetten voor internet en TV

• January 15, 2025
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Sinds een paar weken moet ik eens per dag mijn NT kast spanningsloos maken omdat ik geen internet/TV heb ik heb al bijna 20 Jaar Kpn Hoe los ik dit op 

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@De Ron, welkom bij onze community. 

Ik vraag me net als Arjan ook af of dit aan de NT ligt. Zou je kunnen toelichten wat er precies aan de hand is? Valt dan internet en televisie helemaal weg? Mag ik ook weten welke modem je hebt en hoe de lampjes op de modem branden op dat moment? 

Als laatste, zou je ook onze online tool voor internetproblemen willen proberen? 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 15, 2025

Hallo ​@De Ron , hoe ben je erachter gekomen dat het de NT is die je moet resetten?  Kun je ook zien welke lichtjes er branden op de NT voor je die reset?

Heb je eerder ook al geprobeerd om je experiabox te herstarten?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

HI ​@De Ron, welkom bij onze community. 

Ik vraag me net als Arjan ook af of dit aan de NT ligt. Zou je kunnen toelichten wat er precies aan de hand is? Valt dan internet en televisie helemaal weg? Mag ik ook weten welke modem je hebt en hoe de lampjes op de modem branden op dat moment? 

Als laatste, zou je ook onze online tool voor internetproblemen willen proberen? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2025

Goedenavond als eerste dank jullie wel voor reactie. Op de modem waren alle lampjes uit behalve stroom. Ik had geen internet geen TV en geen telefoon. Op de NT brande alleen het bovenste lampje. Na dat ik de NT in totaal nu 3x van de stroom heb gehaald doet alles het nu weer een hele week zonder problemen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 27, 2025

Goedenavond als eerste dank jullie wel voor reactie. Op de modem waren alle lampjes uit behalve stroom. Ik had geen internet geen TV en geen telefoon. Op de NT brande alleen het bovenste lampje. Na dat ik de NT in totaal nu 3x van de stroom heb gehaald doet alles het nu weer een hele week zonder problemen.

Goed om te zien dat alles nu weer goed werkt. Hou dit even in de gaten, als alleen het powerlampje rood brandt kan dit een defecte modem zijn. Voor nu niets meer aan doen. Dankjewel voor je je terugkoppeling hier.