Skip to main content
Antwoord

Dagelijks verlies van verbinding wifi en TV

• January 18, 2025
  • 15 reacties
  • 94 keer bekeken

Elke dag het zelfde verhaal , verlies van vaste connectie , verlies van wifi en tv .

dit gebeurd elke dag , dit is gebeurd over de laatste maanden en word alleen maar slechter.

is dit en speciaal kpn probleem .

Beste antwoord door Joep1965

Dan raad ik je toch aan om contact op te nemen met de klantenservice 0800-0402 Je kunt eventueel hier een terugbelafspraak maken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 18, 2025

Dat is natuurlijk niet zoals het zou moeten ​@Slechteverbibding . Kan je iets meer vertellen? Gaan er storingslampjes branden op het modem? Heb je glasvezel of koper? Graag zoveel mogelijk informatie!

Ik heb nog steeds koper.

als het internet lampje gaat knipperen  weet ik dat alles stopped voor  en paar minuten .

dit gebeurd elke dag  minimaal 4 tot 6 keer.

ik denk om overtestappen naar ziggo .

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 18, 2025

Daar mag je natuurlijk over nadenken. Heeft het nog wel zin om te kijken waar het probleem zit en/of een monteur er naar te laten kijken?

Het probleem  started met  KPN contractors  met de fiber installatie .

de contractor Kreeg geen wire in de buis want daar zag Al en ziggo cable . Vanaf dat ogenblik is het probleem begonnen .

contractors zijn vertrokken en ik heb het probleem 

Vertel ons wat. In 2 jaar tijd zijn ze elke dag nog langsgekomen als chekken en vervangen 

ik blijf ze bellen/ mailen/ totdat ze er gestoord van worden.   Je betaald elke maand eraan maar oplossingen kennen ze niet. KPN Moet zich schamen.   1 grote K bedrijf 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2025

Ik begrijp er eigenlijk nog niet veel van ​@Slechteverbibding . Je hebt het over koper maar ook over fiber. 

Ik heb nog steeds koper , maar de KPN contractors zijn Hier geweest en  hebben geprobeerd om de fiber te trekken naar het apartment Zonder  success .

vanaf die tijd is mijn internet instabiel geworden .

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2025

Welk type modem heb je nu?

KPN box 12 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2025

Staat het modem in huis of in een ruimte buiten het huis. bijvoorbeeld in eenmeterkast buiten het huis?

Modem staat in de woonkamer  naast de wandcontact doos van KPN 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2025

En het lampje internet gaat af en toe knipperen schrijf je. Is dat een regelmatige knipperend lampje of heel onregelmatig.? Dat laatste is meestal normaal?

Heel onregelmatig  soms 6 tot 8 keer per dag ,Als het lampje knipperd verlies ik het  gehele internet  erg vervelend met tv aan .

soms eenmaal per dag dit gebeurd van morgen tot de avond 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 19, 2025

Dan raad ik je toch aan om contact op te nemen met de klantenservice 0800-0402 Je kunt eventueel hier een terugbelafspraak maken. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Slechteverbibding, welkom op onze community! Wat balen dat je verbinding ineens zo instabiel is!
Zoals Joep al wel noemt kun je bij een wegvallende verbinding het beste even met ons bellen. Mijn collega's kunnen dan je lijn doormeten en actie ondernemen. Laat ons vooral weten wat er uit komt!