Skip to main content
Antwoord

Dagen lang zonder glasvezel en geen actie vanuit KPN

• February 1, 2025
  • 15 reacties
  • 165 keer bekeken

De hele straat hier zit al 5 dagen zonder glasvezel verbinding. (TV en Internet) En na de vele meldingen is er nog steeds geen actie vanuit KPN. Hoe krijgen we KPN in beweging om deze storing op te lossen? Of hoe kan ik onder mijn contract uit?

Beste antwoord door Joep1965

Nou die gaan niet in beweging omdat klanten van kpn gaan bellen. Die komen in beweging als ze een opdracht hebben van de netwerkbeheerder. Zonder die opdracht worden ze namelijk niet betaald!! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@Dagen lang zonder internet wat zegt onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/storingen

Als je contractvrij bent kun je met 1 maand opzegtermijn opzeggen.

Anders gewoon je contract ‘uitzitten’ of afkopen.

​@JanD die zegt elke dag dat de storing om 18:00 opgelost is. En wordt om 18:00 weer verzet na de volgende dag, zonder actie of oplossing. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 1, 2025

​@Dagen lang zonder internet Zonder actie? Geloof je het zelf? KPN heeft er niets aan om klanten langer dan nodig zonder diensten te laten zitten. Een storing is overmacht.  Een storing kan altijd plaatsvinden. Nee, leuk is anders. Dan weet ik ook. Maar ze doen dit echt niet bewust hoor. Nu maar hopen dat de stroom niet uitvalt.

Het wordt echt wel vanzelf opgelost! 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Jammer ​@Dagen lang zonder internet 

Je kunt aan KPN via 0800 0402 om een noodpakket vragen en als je een mobiel abo hebt bij KPN kun je tevens om een gratis databundel vragen, je mobiel als hotspot instellen en je kunt weer internetten.

Succes.

​@JanD Dat pakket is inderdaad beloofd voor vandaag. Maar komt dinsdag pas bij een post nl punt binnen. Toch bedankt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@Dagen lang zonder internet als je een goede band met de buren hebt zou je kunnen vragen of ze hun ‘gast’ wifi voor je beschikbaar willen stellen, dus NIET de normale wifi toegang.

​@Raspberry Ja dat zou je zeggen. Zo goed gelovig was ik de eerste dagen ook. Na meer informatie verzameld te hebben. Is er toch echt alleen een melding in het systeem. Waar nog niks mee gebeurd en geen updates over te melden zijn. Ook is er nog geen melding of opdracht bij de aannemer om dit te herstellen. 

​@JanD dan moet ik wel op zoek naar mensen met een Ziggo abonnement. Iedereen met KPN zit zonder. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Als je buren geen Ziggo hebben, dan houdt het op.

Niet geschoten is altijd mis ​@Dagen lang zonder internet 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 3, 2025

Goedemiddag ​@Dagen lang zonder internet , dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder fraai :(

Storingen komen altijd ongelegen en duren per definitie te lang en dan is inmiddels 7 dagen zonder verbinding een hele lange tijd, verre van ideaal. Mooi dat je morgen wel een noodpakket op kunt halen maar hopelijk is de storing voor die tijd verholpen. Het kan zijn dat er bijvoorbeeld moet worden gegraven om deze storing op te lossen en daar kunnen vergunningen bij komen kijken. Of daar in jouw situatie sprake van is, durf ik natuurlijk niet te zeggen maar we hebben er echt niks aan om klanten langer dan nodig zonder diensten te laten zitten!

​@Jan van KPN  Beste Jan, dat klopt een storing kan gebeuren. Alleen heeft KPN ons flink laten zitten. De buurtbewoners hebben inmiddels zelf. Contact gezocht met de aannemers die voor KPN werken, en die gaan nu (als het goed is) voor ons in beweging om de storing op te lossen. Vanuit KPN is er niks gebeurd richting de aannemer. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Nou die gaan niet in beweging omdat klanten van kpn gaan bellen. Die komen in beweging als ze een opdracht hebben van de netwerkbeheerder. Zonder die opdracht worden ze namelijk niet betaald!! 

​@Joep1965 gelukkig hebben die iets meer met de klant als KPN zelf en zijn ze in middels druk bezig buiten. Als ze op de opdracht van KPN zouden wachten hadden we volgend jaar nog geen internet. Allemaal veel plezier nog bij de KPN community, na dit contract gaan wij weer mooi terug naar de Ziggo community😉

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 3, 2025

Dan hebben ze of een opdracht gehad of ze krijgen geen geld. Het zal het eerste zijn geweest 😉. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 3, 2025

​@Joep1965 gelukkig hebben die iets meer met de klant als KPN zelf en zijn ze in middels druk bezig buiten. Als ze op de opdracht van KPN zouden wachten hadden we volgend jaar nog geen internet. Allemaal veel plezier nog bij de KPN community, na dit contract gaan wij weer mooi terug naar de Ziggo community😉

Daar is het ook altijd gezellig, weet ik me te herinneren ​@Dagen lang zonder internetÂ