Skip to main content

Sinds een aantal dagen (na een recentelijke update van kpn) kan ik niet meer in de dashboards van mijn wordpress websites. Als ik de wp-login.php wil benaderen via "websitenaam.nl/wp-admin" dan is deze niet bereikbaar. Wanneer dit NIET via kpn verloopt wel. Rara….

Dan zal waarschijnlijk uw ip geblokkeerd zijn. Als internet verder goed werkt, dan zult u het probleem bij uw eigen websites moeten zoeken denk ik. Het is heel onwaarschijnlijk dat er een bug ergens bij KPN zit die specifiek wp-admin pagina's blokkeert...

De rest van de website doet het wel gewoon?


Nee, het ip adres is niet geblokkeerd. Ook vrienden in Den Haag ondervinden dit probleem, zij kunnen ook niet inloggen op deze websites. Hosting is bij Strato, heb reeds contact gehad, maar ook hun kunnen gewoon inloggen. Sites doen het gewoon. Backups van 3 maanden terug hebben hetzelfde probleem, het zit dus in de verbinding. Niet in de site/instellingen/corrupte bestanden etc…
 


Nou, zo algemeen als in de titel zal het niet zijn.

Ik kan op alle apparaten via de wifi thuis het Dashboard van mijn site breedbeeldweetjes.wordpress.com nog bereiken.

Voor zover ik weet loopt mijn site via Wordpress.com zelf.


Reageer