Skip to main content

Fijn de hele dag databundel gebruikt ivm een storing kpn vanaf 08:45 tot nu 18:20 nog steeds geen internet

Heeft u al gekeken op de site of de storingen voorbij zijn? Zo ja dan kunt u proberen even de router een herstart te geven.


Nee storing is nog steeds niet voorbij, kan tot 21:00 duren, router al een herstart gegeven maar helaas, niet fijn omdat ik van huisuit moet werken, zo gaat het wel heel hard met mijn bundel


Storingen kunnen altijd voorkomen en in corona tijd extra lastig. Met de maatschappelijke ontwikkelingen zal het niet de enige keer zijn ben ik bang en zullen storingen misschien vaker voorkomen. Ik hoop dat KPN een passende oplossing kan bieden. Misschien dat u werkgever ook iets kan betekenen erin om thuiswerk te faciliteren.


Tsja het zijn toch allemaal draadjes die aan elkaar gebonden moeten worden en dan kan er weleens wat misgaan.  Vervelend als het je overkomt maar het is niet anders. En ik wil niet pessimistisch zijn maar als het nu nog niet werkt dan ben ik bang dat het na 21 uur ook nog niet werkt.


Ben kleine zzp, er dus helaas die vlieger gaat niet op. 


Misschien dan een telefoon met onbeperkt data en bellen nemen. Kost misschien een tientje meer maar dan kan je wel de pc gebruiken vis hotspot bij storingen. Vandaag ook vanwege problemen met ICT mij hotspot met een ander gedeelt omdat de eigen werkgever zijn ICT niet op orde had.


Hi Woudam, welkom op het forum. 

Altijd vervelend als de verbinding uit de lucht is. Ik kijk in ieder geval graag voor je na wat er precies aan de hand is en wat de verwachting is. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Het is geen wereldramp vroeg me gewoon af hoe gaat kpn hier mee om, heb dit nog nooit meegemaakt zo'n lange storing, 

Overleef het wel dus no worry


Gelukkig. Wij volgen daarin de wettelijke richtlijnen die horen bij abonnementen voor de consumentenmarkt, zie hieronder. Zakelijke abonnementen verschillen, omdat je in zeker mate zelf kunt bepalen wat er bij een storing gaat gebeuren. Dan praat je over op maat gemaakte serviceafspraken en oplostijd. Daar hangt echter wel weer een ander prijskaartje aan. 

“Duurde de netwerkstoring langer dan 12 uur en is deze nu opgelost? Dan heb je wettelijk recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.”