Skip to main content

Na jarenlang probleemloos gebruik maken van internet, tv en bellen heb ik de laatste maand last van het vaker uitvallen van alles in mijn postcodegebied.

Urenlang geen telefoon, internet en tv. Maar ook het alarmsysteem van mijn woning valt uit. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is? En waarom wordt het probleem niet duurzaam opgelost? Dame aan de telefoon van de klantenservice weet nergens antwoord op.

Hoi @RVE62 

Het beste kun je even contact opnemen met de storingsdienst (technische dienst) van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt het volgende in: ik heb een storing en je wordt doorverbonden.

Een medewerker van de storingsdienst zal dan een lijnmeting gaan verrichten, tussen de wijkcentrale en het modem bij je thuis, om te controleren waar het eventueel fout gaat.
Mocht het nodig zijn, dan kan er in samenspraak met jouw een monteur worden ingepland.

De storingsdienst van KPN is: 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.


Reageer