Skip to main content

Hier ook nog steeds met de oude firmware …. Word de hoogste tijd voor de nieuwe firmware aangezien het echt hopeloos is met de verbinding , bijna dagelijks een reset moeten doen , omdat alles de verbinding steeds weg valt 

misschien is kpn de verkeerde keuze geweest qua aanbieder ….

Hi @gertritje67,

Ik geef je even een eigen topic, zodat we jouw probleem even onder de loep kunnen nemen.

Een wegvallende verbinding en bijna dagelijks moeten resetten, zullen niet veroorzaakt worden doordat jou modem nog niet over is gezet naar de KPN software. De nieuwe software is niet ‘beter’ dan de software waar jouw modem nu op draait. We zetten -gefaseerd- dezelfde software op de V10, V10A, KPN Box 12 en de Experia Wifi- en SuperWifi punten. Hierdoor werken deze onder water op dezelfde manier. En ziet ook op alle modems de webinterface er hetzelfde uit. 

De problemen die jij omschrijft, zullen we dan ook even op een andere manier aan moeten pakken! Je geeft aan dat de verbinding steeds wegvalt, gaat dat ok de volledige verbinding (dus zowel wifi als bekabeld internet en ook -indien van toepassing- tv en telefonie)? Of betreft het dan puur de wifi?


Ja dat geld dan voor alles , dan valt alles erachter weg , ook tv en bedraad … 

dan moet ik eerst weer de router resetten en dan werkt het weer 

erg irritant moet ik zeggen 


Heel irritant inderdaad 😕

Wat doen de lampjes op je modem op het moment dat alles er uit ligt? Welke branden er dan wel of juist niet en welke kleuren hebben ze?

Heb je een glasvezelverbinding @gertritje67? Zo ja, zou je dan je glasvezelkastje eens voor een minuut of 2 á 3 van de stroom af willen halen? 


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Reageer