Skip to main content

Ik had last van wegvallende of geen wifi vanaf oktober, nieuwe modem, twee andere versterkers (kpn super wifi punten). Ook een mogelijke bron (Sonos) ontkoppeld. Het ging 4 maanden goed en nu heb ik weer hetzelfde probleem. Wifi valt nu al twee dagen terug naar 20Mb. Ik zit met handen in het haar, want geen idee wat ik zou kunnen aanpassen. Wie zou mij kunnen helpen?

 

Hi @Frank Overveen! Wat rot dat de wifi weer weg viel. Ik zie dat er ondertussen een monteur geweest is. Zijn de wifi problemen ondertussen verholpen?


Hallo robyn-323526

De monteur kon eigenlijk niet veel meer doen dan de modem opnieuw opstarten. Ik heb daarna nog een paar andere zaken geprobeerd en kreeg weer voldoende snelheid. Op dit moment dus wel alleen is het helaas geen eenmalig probleem maar een probleem dat soms optreedt. Er zou eigenlijk iemand langs moeten komen die de bekabeling eens door gaat meten en echt een idee heeft waar dat wegvallen aan kan liggen.


@Frank Overveen Het is in ieder geval goed om te horen dat momenteel de snelheid weer goed is. Zolang de problemen er niet zijn kan ik voor nu ook niets onderzoeken. Op het moment dat de problemen wel weer terug komen, trek je dan bij me aan de bel? Dan kijk ik met je mee wat de beste zet is.


Reageer