Skip to main content

Gisteren liet mijn internet, tv en vaste telefoon het afweten, via kpn.com/storing gemeld en e.e.a. gecontroleerd.

Conclusie: XGS-PON Genexis glaskast defect.

Vaste telefoon even tijdelijk doorgeschakeld naar mobiel.

Door KPN meteen nieuwe glaskast afgestuurd omdat ik koos voor zelfmontage.

Vandaag nieuwe Genexis glaskast XGS-PON ontvangen, aangesloten en weer werkende verbinding.

Top service van KPN, alles binnen 24 uur geregeld.

Omdat we geen TV konden kijken, had ik sprietantenne voor Digitenne aangesloten op mijn TV en konden we toch nog naar een aantal zenders kijken en radio luisteren.

Dit positieve nieuws wilde ik even met het forum delen.

Fijn dat het zo snel is opgelost @Nomen Nominandum ! 

 

Omdat we geen TV konden kijken, had ik sprietantenne voor Digitenne aangesloten op mijn TV en konden we toch nog naar een aantal zenders kijken en radio luisteren.

Dit positieve nieuws wilde ik even met het forum delen.

 

Digitenne is ideaal! Gewoon niet afhankelijk zijn van internet, maar via je eigen apparatuur naar TV kunnen kijken. Ik zou op dit moment niet anders willen.  


Ik had ooit eens een keer zo'n sprietje gekocht voor het geval dat, dus dat kwam nu goed uit, antenne aansluiten, tv instellen en beeld en geluid @Noordzee 


Dit soort situaties is altijd goed om te lezen @Nomen Nominandum, dank je voor het delen! Meestal zien we andere verhalen zoals jullie weten, dus dit is een mooi ander daglicht 🙂