Skip to main content

Ik heb mijn defecte modem opgestuurd nadat deze is gewisseld en nu komt deze weer retour. Wat nu? Ik ben ook op vakantie.

Hoi @Zwempie . Welkom op het forum.

Je hebt dus al een nieuwe router? (want dat is nu het belangrijkste).

Zo ja, dan kun je twee dingen doen.  De oude in ontvangst nemen en een nieuwe poging doen (misschien had je het verkeerde adres gebruikt?)

Of niet in ontvangst nemen. Dan zal PostNL nog een aantal pogingen doen gok ik. 

Het heeft iig geen invloed op je abonnement of diensten. Daarin hoop ik jou gerust te stellen. 


Ja ik heb een nieuwe maar heb de oude teruggestuurd en krijg ik nu  terug moet hem ergens ophalen op een afhaalpunt. Krijg ik nu een dikke rekening?


Ben ook op vakantie dus kan niet afhalen. Het adres was in orde.


Moet ook tekenen of zo


 


Ja ik heb een nieuwe maar heb de oude teruggestuurd en krijg ik nu  terug moet hem ergens ophalen op een afhaalpunt. Krijg ik nu een dikke rekening?

Nee.  Geniet van je vakantie en laat het hier maar bij.

Als je bij terugkomst nog steeds berichten krijgt, laat het mij hier even weten. 


Oke dus kan geen rekeningen verwachten of iets? Bedankt en een fijn weekend. Jullie reageren wel snel zeg. Echt top!!


Oke dus kan geen rekeningen verwachten of iets? Bedankt en een fijn weekend. Jullie reageren wel snel zeg. Echt top!!

Dit is een uitzondering.  Ik zag je post en was even benieuwd.  Normaliter zit er flink wat tijd tussen.

Maar laat bij thuiskomst even weten of je nog iets gehoord hebt en laat me dat dan hier weten. Dan regel ik het voor je.

En voor de duidelijkheid: Je krijgt geen rekening omdat een omgeruilde, defecte router naar jou teruggestuurd wordt. :-)