Hallo iedereen,
Zojuist een deurverkoper van de Delta (voor de 5e keer) aan de deur gehad.
Ik heb geen behoefte om over te stappen, de service van de KPN is veel beter dan wat de ervaringen hier met de Delta is.
Bij voorbaat, ik ben een simpele boer en heb niet veel kaas van deze handel gegeten.
Maar zal mijn best doen om het verhaal duidelijk uit te leggen zonder zijn verkoop praat erbij.
In ieder geval, deze heer had een heel verkoop praatje over een glasvezel aansluiting van hun en mijn huidige aansluiting. Hij wist mij te vertellen dat de koperen aansluiting eruit gaat en dat als ik niet een abonnement van de Delta neem, dat mijn internet dan word afgesloten of dat ik heel veel geld moet betalen om misschien een aansluiting van de KPN te krijgen.
Vervolgens heb ik de site van de KPN en het internet afgestruind en zie nu door de bomen het bos niet meer.
Mijn vragen:
-Klopt het dat mijn '’niet glasvezel'’ aansluiting eruit gaat en ik gedwongen ben om bij de delta een abonnement af te nemen?
-Als ik glasvezel moet nemen en voor deze aansluiting moet betalen, hoeveel gaat dit mij kosten?
(Het betreft hier een appartement)
-Waar op deze website kan ik nog meer informatie over de levering en dergelijke vinden van glasvezel?
Bedankt voor de tijd in ieder geval!