Skip to main content

3 aug ivm verhuizing per 15 sep kpn internet & televisie opgezegd. Keurig bevestiging ontvangen. 8 sep geen internet en tv meer, geen storing dus bellen met kpn. Iemand bij kpn had een fout gemaakt en had ipv 15 sep 8 sep in systeem gezet. Hij heeft 7 sep geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor. Tja soms kun je even niet opnemen, geen voicemail ingesproken. Ik zou zeggen bij twijfel niet doen maar kpn doet het dan wel, ondanks dat ik een bevestiging heb voor 15 sep.

Dus sinds vrijdag een hotline met kpn, ik krijg 100GB gestort, leuk maar kan een week geen televisie kijken en m’n telefoon moet bij m’n man blijven anders kan hij niet thuiswerken… 

Er wordt met spoed heraansluiting aangevraagd… vandaag (woensdag) wordt mijn man gebeld met de mededeling dat er niet voor 1,5 dag wordt aangesloten! Ook niet als het hun fout is… had mijn man de telefoon maar op moeten nemen… de wereld op z’n kop. Manlief vraagt hoe ze het opgelost hadden als ik geen mobiel abonnement had gehad? Oh dan hadden we een tv/internetkastje met simkaart gekregen! Dus als “goede” klant met meerdere (mobiele) abonnementen moet je je maar redden en als je geen mobiele abonnementen hebt bij kpn word je keurig geholpen. Chapeau kpn! Onze mobiele abonnementen zijn inmiddels opzegbaar dus wij gaan weg… en dan krijgen we toch ineens nog voor 1 dag een kastje met simkaart… hoe bijzonder

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Marietje41, welkom hier. 

Spijtig om te lezen dat je een week te vroeg bent afgesloten. Helaas was het ook niet meer te herstellen. Dit had niet zo moeten lopen. Nu behandelen wij de berichten op volgorde van binnenkomst. Ik zie het nu pas. 

Ik ga er nu vanuit dat je elders internet hebt. 

Mocht je toch nog vragen hebben of mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.