Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Helpdesk paar keer gebeld zonder resultaat. Thuiswerken is niet goed mogelijk als je vaak in vergaderingen zit. Internet valt paar keer per dag 5 minuten weg. Soms paar keer per uur. Geen tv geen bekabeld internet. 
Ik zou niet weten hoe ik dit bij kpn duidelijker kan maken. Al die zogenaamde servicetools kosten tijd en je schiet er niets mee op. Ook bellen lost het niet op. Ik heb het idee dat ze het verder wel goed vinden.

Altijd klant geweest bij kpn. Heeft iemand betere ervaring bij ziggo?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Lau71 en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai. Thuiswerken met een verbinding die niet optimaal is, is natuurlijk niet te doen dus hier moet absoluut naar gekeken worden. Hoe lang speelt dit probleem eigenlijk al? Is het eerder wel gewoon goed geweest? Nu gaf je aan dat je een paar keer hebt gebeld met onze helpdesk, wat werd daar precies aangegeven? Wij hebben namelijk de mogelijkheid om je verbinding door te meten en op het moment dat we zien dat de verbinding niet goed werkt, kunnen we daar (vanzelfsprekend) actie op ondernemen door bijvoorbeeld een monteur aan te sturen of een ticket aan te maken voor de technische dienst. Daarom ben ik in eerste instantie vooral benieuwd wat er bij de helpdesk precies is aangegeven. Waar ik verder nog even benieuwd naar ben; op het moment dat de verbinding wegvalt, hoe branden op dat moment de lampjes van het modem (Experia Box)? 


Dankjewel Jan voor je reactie.

het is niet altijd zo slecht geweest. Het is meer van tijd tot tijd vaker. 
de helpdesk heeft de verbinding op afstand doorgemeten. Ook heb ik vorig jaar een nieuwer e router gekregen.

en natuurlijk herstarts en misschien ook wel een update, het is me vaak niet zo duidelijk of er iets gevonden is wat het euvel verklaart.

en als je dan hoort dat het waarschijnlijk opgelost is neem je er in eerste instantie genoegen mee. Ik vertrouw er in principe op dat het is opgelost.

En dan blijkt na enkele dagen dat het niet heeft geholpen. Moet je weer tijd nemen om te bellen naar de wachtrij, etc. 
 


Dankjewel Jan voor je reactie.

het is niet altijd zo slecht geweest. Het is meer van tijd tot tijd vaker. 
de helpdesk heeft de verbinding op afstand doorgemeten. Ook heb ik vorig jaar een nieuwer e router gekregen.

en natuurlijk herstarts en misschien ook wel een update, het is me vaak niet zo duidelijk of er iets gevonden is wat het euvel verklaart.

en als je dan hoort dat het waarschijnlijk opgelost is neem je er in eerste instantie genoegen mee. Ik vertrouw er in principe op dat het is opgelost.

En dan blijkt na enkele dagen dat het niet heeft geholpen. Moet je weer tijd nemen om te bellen naar de wachtrij, etc. 
 

Geen dank @Lau71 , dat is het minste wat ik kan doen :)

Heb je ook al eens gebeld met de helpdesk op het moment dat je verbinding wegviel? Op dat moment zouden wij dat terug moeten kunnen zien en daar dus actie op ondernemen. Omdat je aangeeft dat ook de televisie wegvalt, lijkt het erop dat je hele verbinding op dat moment weg is (en dus niet alleen de wifi). Daarom ben ik in eerste instantie vooral benieuwd hoe de lampjes op het modem branden wanneer de verbinding wegvalt. Maak je trouwens gebruik van glasvezel? In dat geval kan ik je ook nog aanraden om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten lang stroomloos te maken. Een stap die vaak wordt vergeten maar waarmee wel de nodige problemen worden opgelost. Wanneer heb jij hier voor het laatst contact over gehad en is er destijds ook iets met je afgesproken?